گاوصندوق

فروش گاوصندوق سدید ۷۰۰

گاوصندوق ضد حریق با قفل حرفه ای رمز دیجیتال سدید مدل 700 LE، با درب و بدنه ورقه فولادی ST 37 با ضخامت ورقه 10 و 4 میلیمتر، قوی ترین و ضخیم ترین ورقه فولادی را در بین گاوصندوق های مشابه دارد. بین ورق های فولادی بدنه به عرض 3 سانتیمتر پشم سنگ کار شده و صندوق را در برابر حریق و اتش سوزی به مدت 120 دقیقه در دمای 900 درجه مقاوم می‌کند. این صندوق های مقاوم، از داخل محفظه ای مخفی به زمین متصل می شود و امکان حمل توسط سارق را غیر ممکن می سازد. این گاوصندوق حرفه ای دارای یک محفظه داخلی و یک محفظه مخفی در کف گاوصندوق می باشد. لولاهای این گاوصندوق، مخفی بوده که علاوه بر زیبایی ظاهری، امکان برش لولا توسط سارق را غیرممکن می سازد. برای خرید این گاوصندوق وارد صفحه گاوصندق سدید شوید.

گاوصندوق سدید

معنای کلمه سدید سخت و محکم و استوار می باشد که شرکت سدید گاوصندوق در سال ۱۳۹۵ فعالیت شان را در تولید و طراحی گاوصندوق های نسوز و انواع گاوصندوق ها شروع کردند.

از جمله فعالیت شرکت سدید گاوصندوق در تولید گاوصندوق می‌توان به تولید گاوصندوق ضد سرقت ، گاوصندوق کشویی ،گاوصندوق دیواری و صندوق امانت بانکی اشاره کرد. ما نیز در گنج بان کلیه گاوصندوق های زمینی و دیواری و کشویی را با قیمت استثنایی و با تخفیف ویژه برای مشتریان قدیمی عرضه میکنیم.

گاوصندوق سدید نسل جدیدی از گاوصندوق هایی است که طراحی زیباتری داشته و نسبت به رقبای خود مقاومت بالایی نیز دارد.

گاوصندوق سدید

گاوصندوق سدید دارای بدنه دولایه می باشد که این بدنه از جنس فولاد و با تزریق بتن در بین لایه های فولادی ساخته شده است.ساختار بدنه گاوصندوق سدید باعث امنیت بالای آن شده که شما می توانید با خیال راحت به اشیا و اسناد و مدارکی که ارزشمند خود را در آن نگهداری کنید. شما میتوانید برای ساخت گاوصندوق از مشاوره و کمک همکاران ما در این راستا پیدا کنید.

گاوصندوق سدید در مدل های مختلفی تولید می شود که هر مدل دارای ویژگی ها و کاربردهای خاصی می باشد.

مهمترین ویژگی که تمام گاوصندوق های سدید امنیت بالای آنها می باشد. وجود رمز دیجیتال در گاو صندوق کاوه سدید باعث افزایش امنیت آن شده است.

برای خرید انواع گاوصندوق با کیفیت و ارزان و دیگر خدمات همین حالا تماس بگیرید0912-5081751

قیمت گاوصندوق سدید

همان طور که میدانید گاوصندوق سدید در مدل های مختلف تولید میشود. مدل های متنوع این گاوصندوق باتوجه به ابعاد و سیستم رمزنگاری قیمت های متفاوتی دارند. برای مثال قیمت گاوصندوق سدید مدل 800 LE در حدود 12/500/000 تومان میباشد.

یا مثلا قیمت گاوصندوق سدید مدل LE 700 در حدود 10/900/000 تومان میباشد. این

گاوصندوق نسوز بوده و میتواند برای مدت 2 ساعت در دمای 900 درجه بماند. دلیل تفاوت قیمت مدل 800 LE با LE 700 استفاده از قفل دیجیتال در آن میباشد.

قیمت گاوصندوق سدید مدل  ۱۲۰۰LE به دلیل مجهز بودن به قفل دیجیتال و مکانیکی گران تر میباشد.

به طور کلی محدوده قیمت گاوصندوق الکترونیکی سدید از همین قیمت 10میلیون تومان به بالا میباشد.

اگر قصد خرید گاوصندوق ارزان تر دارید و میخواهید با هزینه کمتر یک گاوصندوق باکیفیت با سیستم رمزی پیشرفته داشته باشید همین حالا از صفحه گاوصندوق ارزان ما دیدن کرده و یا با ما تماس بگیرید.

مقایسه گاوصندوق سدید با گاوصندوق گنجبان

اگر میخواهید بهترین خرید را داشته باشید و بعد از چند سال از خرید خود پشیمان نشوید بهتر است مقایسه گاو صندوق کاوه سدید با گاوصندوق گنجبان را بدون هرگونه سوگیری مطالعه کنید.

گاوصندوق الکترونیکی سدید در مدل های زیادی تولید میشود و شما حق انتخاب بین مدل های متنوع دارید.

اما محدوه قیمت گاوصندوق های سدید کاوه بالاتر از گاوصندوق های گنجبان میباشد.

گاوصندوق های گنجبان از مواد مرغوب تولید شده اند اما مدیریت گنجبان تصمیم گرفته برای رفاه حال مشتریان سود کمتری روی گاوصندوق های خود بکشد.

اگر برای خرید گاوصندوق بیبن برند های گنجبان و کاوه با تردید رو به رو هستید میتوانید به صفحه گاوصندوق کاوه مراجعه کنید تا با ویژگی های این گاوصندوق بیشتر آشنا شوید و با آگاهی بیشتر با مقایسه این برند با برند گنجبان بهترین گاوصندوق را خریداری کنید.

هر دو گاوصندوق در صورتی که از نمایندگی معتبر خریداری شوند خدمات نصب رایگان را ارائه میدهند. شرکت گاوصندوق سدید برای تعدادی از مشتریان خدمات حمل رایگان را نیز بنا به میزان خرید ارائه میدهد.

گاوصندوق های گنج بان سفارشی در صورتی که تمایل داشته باشید امینت بیشتری داشته باشد میتوانند به صورت ضد طلایاب ساخته شوند. گاوصندوق ضد طلایاب از آلیاژ هایی ساخته شده اند که امواج تشخیص طلا در طلایاب را با اختلال رو به رو میکند و همنی امر باعث میشود که احتمال شناسایی طلا ر گاوصندوق را به صفر میرساند و سارقین را به خطا وامیدارد.

گاو صندوق الکترونیکی سدید مدل 550

گاو صندوق الکترونیکی سدید مدل 550 بسیار مناسب برای نگهداری طلا و جواهرات میباشد.

در ساخت گاو صندوق الکترونیکی سدید مدل 550 از مواد نسوز استفاده شده و از ورقه های فولادی با ضخامت 10 میلیمتر بهره گرفته شده است.

این گاوصندوق الکترونیکی سدید قابلیت نصب به زمین را دارد و میتوانید از این راه گاوصندوق را در زمین جاساز کنید.

برای پیدا کردن بهترین مکان های جاساز گاوصندوق میتوانید مقاله گاوصندوق مخفی را مطالعه کنید.

قیمت گاوصندوق الکترونیکی سدید مدل 550 در حدود 8/200/000 میباشد. با این قیمت شما میتوانید مدل های مختلف گاوصندوق گنجبان را خریداری کنید.

در قسمت داخلی این گاوصندوق الکترونیکی از چرم و ام دی اف استفاده شده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینها را هم ببینید
بسته
دکمه بازگشت به بالا