گاوصندوق

برنامه گاوصندوق به چه دردی می خورد

برنامه گاوصندوق اندروید ، برنامه گاوصندوق هوشمند + قفل نرم افزار + دانلود رایگان برنامه گاوصندوق گوشی مخصوص گوشی های هوشمند اندروید و ios. جهت کسب اطلاعات بیشتر ادامه این مطلب را دنبال کنید.

انجام تمامی کارها به صورت دستی، روندی وقت گیر بوده که در دنیای مدرن امروز تکنولوژی های کامپیوتری و برنامه های اندرویدی برای کمک در این زمینه با کاربردهای مختلف و کاربری آسان در اختیار افراد قرار گرفته شده است.

اگر علاقمند به دنیای برنامه های اندوریدی هستید و از برنامه های جدید اطلاع دارید، ما را در این مقاله همراهی کنید، در این مقاله یکی از پر کاربرد ترین برنامه های اندرویدی را به شما معرفی خواهیم کرد.

معنای گاوصندوق چیست؟ آیا صندوق یا safebox در منزل و یا محیط کاری خود دارید؟ شما نیز برای گوشی خودتان به دنبال یک برنامه امنیتی عالی هستید؟

طبیعتا safebox را برای نگه داری اسناد مهم و مدارک استفاده می کنند، پس اگر شما نیز جزء آن دسته از افرادی هستید که مدارک و پول زیادی در منزل و یا شرکت خود نگه داری می کنید، برای حفاظت از آن ها نیاز به یک safebox برای خود دارید.

برنامه گاوصندوق اندروید نیزعملکردی همانند safebox داشته و یکی از مفید ترین برنامه های اندرویدی شناخته می شود.

شما می توانید با دانلود برنامه گاوصندوق اندروید و نصب آن بر روی گوشی هوشمند خود، از تصاویر، اسناد و مدارک ذخیره شده در گوشی، فیلم ها و سایر اطلاعات شخصی خود محافظت کنید.

شاید برای شما نیز پیش آمده است که گوشی هوشمند خود را گم کرده باشید و یا کسی برداشته باشد و برای فیلم ها و تصاویر خود نگران باشید، پس با دانلود برنامه گاوصندوق اندروید دیگر نگران اطلاعات خصوصی خود نباشید.

با دانلود برنامه گاوصندوق اندروید، دیگر نیازی به مخفی کردن گوشی خود ندارید و تمامی اطلاعات شخصی خود را قفل کرده و از فاش شدن آن جلوگیری کنید.

دانلود برنامه گاوصندوق فارسی برای گوشی اندروید

با توجه به نیاز روز افزون حفظ اطلاعات شخصی، نسخه های مختلفی از برنامه گاوصندوق برای انواع گوشی های اندروید طراحی شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است. یکی از انواع برنامه گاوصندوق، برنامه گاوصندوق فارسی برای گوشی اندروید است.

برنامه نویسان ایرانی زیادی برای انواع گوشی های هوشمند و در ورژن های متفاوت، برنامه گاوصندوق فارسی را طراحی کرده و امکانات متفاوتی را نسبت به سایر برنامه های گاوصندوق به آن اضافه کرده اند. یکی از بهترین مزیت های برنامه گاوصندوق فارسی برای گوشی اندروید، قابل دسترس بودن آن است.

شما می توانید به راحتی این برنامه را دانلود کرده و با کاربری آسانی که دارد از آن استفاده کنید. لینک دانلود برنامه گاوصندوق فارسی در ورژن های مختلف را در سایت آریا تهران قرار داده ایم تا برای پیدا کردن لینک دانلود نیز مشکلی نداشته باشید.

برخی از لینک های دانلود برنامه گاوصندوق فارسی معتبر نبوده و به جای دانلود برنامه، تبلیغات برای شما باز خواهد شد. از همین رو بهتر است برنامه گاوصندوق فارسی برای گوشی اندرویدی خود را به صورت مستقیم از بازار و یا برنامه های مشابه دانلود کرده و اگر امکان آن را ندارید در لینک دانلود مستقیم برنامه در سایت ما کلیک کنید.

ما به راحتی و در زمانی کوتاه لینک دانلود را در اختیار شما قرار می دهیم.قابلیت های برنامه گاوصندوق اندروید

برنامه گاوصندوق گوشی به سبب حفاظت وایمن سازی بالایی که دارد، جزء برنامه های پر بازدید در بین کاربران است. از جمله قابلیت های مهم برنامه گاوصندوق می توان به موراد زیر اشاره کرد :

  • محافظت و مخفی سازی تصاویر و فیلم ها
  • مخفی کردن اپلیکیشن ها و رمز گذاری آن ها
  • قابلیت الگوریتم رمزی پیچیده برای امنیت بیشتر
  • قابلیت تایید چند مرحله ای برای مواقعی که رمز خود را فراموش کرده اید و با پرسش چند سوال امنیتی که خودتان پاسخ آن را می دانید، قفل باز می شود.
  • کاربری آسان برنامه و تعبیه قسمت آموزشی استفاده از برنامه
  • پشتیبانی برنامه نویس برنامه در صورت وجود باگ و اختلالات برنامه
  • مخفی سازی فایل های شخصی بدون تغییر در کیفیت فایل های ذخیره شده
  • امکان مخفی سازی اصل برنامه از گوشی هوشمند
  • امکان محافظت و مخفی نگه داشتن مخاطبین و اطلاعات آنان
  • مخفی سازی فایل های صوتی و یا فایل هایی که در برنامه هایی مانند واتساپ و یا تلگرام فقط به آن ها دسترسی دارید.
  • در صورتی که شخصی قصد ورود به برنامه را داشته و رمز عبور را اشتباها وارد کند، عکس از او گرفته شده و در گالری ذخیره می گردد تا صاحب گوشی بررسی کند.
  • قابلیت تفکیک سازی محتوایی
  • طرفیت نامحدود برای نگه داری اطلاعات شخصی

بهترین گاوصندوق گوشی

شما نیز در بین این همه برنامه گاوصندوق گوشی سر در گم شده اید و نمی دانید کدام برنامه برای گوشی شما مناسب است ؟

ما در این سایت لیستی از ویژگی های بهترین گاوصندوق گوشی را در اختیار شما قرار دادیم تا با توجه به نوع گوشی هوشمند خود و ورژن آن بهترین گزینه را دانلود کنید.

از نظر سخت افزاری و نرم افزاری بهترین گاوصندوق برای گوشی، برنامه است که با ورژن گوشی هوشمند خود سازگاری داشته و از نظر کاربری بسیار راحت باشد.

تمامی باگ ها و مشکلات آن توسط برنامه نویس رفع شده و در مراحل نصب و استفاده مشکلی برای کاربر وجود نداشته باشد.

به لحاظ ظاهری بهترین گاوصندوق گوشی، نقاط قوتی مانند هماهنگی در رنگ بندی، فونت مناسب، چیدمان مرتب لیست ها و آیکن ها دارد.

رابط کاربری روان بهترین گاوصندوق گوشی سبب شده تا اقشار مختلفی در رده های سنتی متفاوت بتوانند از آن استفاده کنند.

لینک دانلود چند نمونه از بهترین برنامه گاوصندوق، را در این سایت قرار داده ایم تا به راحتی برای گوشی خود دانلود کرده و از اطلاعات شخصی خود محافظت کنید.

برنامه گاوصندوق(مخفی سازی فیلم و عکس)

یکی از مهمترین قابلیت های برنامه گاوصندوق، امکان مخفی سازی فیلم و عکس های شخصی است.

شما می توانید به راحتی فیلم های شخصی و عکس های خود را در پوشه ای قرار داده و با برنامه گاوصندوق آن ها را از گالری خود برداشته و به طور کل مخفی کنید.

طبیعتا کسانی هستند که دوست ندارند عکس ها و فیلم هایشان را حتی دوستان و یا خانواده ببینند، پس این برنامه راهکاری مناسب برای مخفی کردن عکس و فیلم از بقیه است.

برنامه مخفی ساز عکس و فیلم با الگوریتم رمزی بسیار قوی که دارد، مانع از دسترسی هر کسی شده و امنیت بسیار بالایی دارد.

برخی از برنامه های گاوصندوق امکان مخفی سازی مخاطبین و فایل های شخصی را داشته و افزونه فیلم و عکس را ندارد، اما برخی دیگر از برنامه های گاوصندوق افزونه مخفی سازی فیلم و عکس شخصی را نیز دارد.

ما در این سایت برای شما تعدادی از بهترین برنامه های مخفی ساز عکس و فیلم به همراه لینک دانلودی آن ها در اختیار شما قرار می دهیم.

برنامه گاوصندوق هوشمند + قفل نرم افزار

نوعی از دیگر برنامه گاوصندوق با قابلیت مخفی سازی و پنهان کردن اطلاعات شخصی و فایل ها، عکس ها و فیلم ها است که البته در این نوع برنامه افزونه ای به نام قفل نرم افزار هم توسط برنامه نویسان طراحی گردیده است.

این افزونه کمک می کند تا فرد اپلیکیشن ها مورد نظر خود را با الگوریتم های رمزی دلخواهی قفل کرده تا در صورت دسترسی به گوشی توسط افراد دیگر، امکان ورود به آن برنامه را نداشته باشند.

از برنامه گاو صندوق هوشمند با افزونه قفل نرم افزار بیشتر برای اپلیکیشن ها و برنامه های متنی همانند واتساپ و یا تلگرام که امکان هک بالایی دارند استفاده می گردد.

برنامه گاوصندوق هوشمند به همراه افزونه قفل نرم افزار قابلیتی است که در تمامی برنامه های گاو صندوق دسترسی به آن امکان نداشته و در برخی از نسخه های این برنامه وجود دارد. ما به فکر شما هم بوده ایم و برنامه هایی که این افزونه را داشته را به شما معرفی می کنیم.

گاوصندوق گالری رایگان

بیشتر افراد برای حفاظت از عکس های شخصی خود از برنامه گاوصندوق استفاده می کنند.

امنیت بالای برنامه گاوصندوق سبب شده تا فرد با خیال راحت تمامی عکس های موجود در گالری خود را به آن منتقل کند.

در صورت دزدیده شدن گوشی نیز، برنامه گاوصندوق امنیت بالایی داشته و با تایید های چند مرحله ای امکان دسترسی به فایل های آن توسط افراد دیگر را به طور کامل قطع خواهد کرد.

اکثر برنامه های گاوصندوق برای نصب و کاربری دارای پرداخت درون برنامه ای بوده و هزینه ای را بابت فعال سازی آن پرداخت می کنید.

ما در سایت خود برنامه گاوصندوق گالری رایگان را قرار داده ایم تا با خیال راحت بهترین ورژن گاوصندوق گالری را به صورت رایگان نصب و استفاده کنید.

آخرین ورژن گاوصندوق گوشی

دسترسی به آخرین ورژن گاوصندوق گوشی این امکان را به شما می دهد که بدون هیچ گونه باگ و یا مشکلی برای تمامی مدل های گوشی با برند ها و ورژن های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

ورژن های نهایی گاوصندوق گوشی، دارای امکاناتی از جمله پس زمینه های قفل، تم های مختلف و متنوع، امکان پشتیبانی آنلاین و جداسازی تصاویر و فایل ها هستند.

ما در سایت آریا تهران لینک مستقیم دانلود آخرین ورژن گاوصندوق گوشی را در اختیار شما می گذاریم تا بدون استفاده از سایت های دیگر و یا نصب برنامه ای اضافی، آن را بر روی گوشی خود نصب کنید.

برنامه گاوصندوق به چه دردی می خورد؟

برنامه گاوصندوق، یک برنامه امنیتی است که از اطلاعات شما محافظت می کند.

شما می توانید با استفاده از این برنامه هر نوع فایل، عکس، فیلم، حتی اسناد به صورت Pdf را از دید بقیه افراد مخفی کنید.

قابلیت های بسیار برنامه گاوصندوق و امکانات آن سبب شده تا طراحان و برنامه نویسان هر روز نسخه ای جدیتر با امکانات بیشتر را طراحی کنند.

دانلود گاوصندوق گوشی

با مراجعه به لینک زیر به طور مستقیم دانلود انواع گاوصندوق گوشی به صورت رایگان و نسخه های پرداخت درون برنامه ای در اختیار شما قرار گرفته است.

دانلود گاوصندوق گوشی

سخن پایانی

در نهایت امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد، در صورت نیاز به هر گونه پرسش و یا راهنمایی بیشتر می توانید از طریق بخش نظرات در انتهای همین صفحه سئوالات و نظرات خود را وارد نمایید، تا تیم پشتیبان وب سایت در اسرع وقت به سئوالات شما پاسخ دهد.

منبع :

virgool.io/@shojaeimah2019/گاوصندوق-گوشی-چیست-rlsvjsraftgy

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینها را هم ببینید
بسته
دکمه بازگشت به بالا