گاوصندوق

کدام مدل های گاوصندوق نیاز به دستگاه رطوبت گیر دارد

دستگاه رطوبت گیر از تجهیزات تهویه مطبوع است  که می تواند به عنوان قسمتی از یک هواساز و یا به عنوان یک دستگاه مجزا مورد استفاده قرار گیرد.

دستگاه رطوبت گیر جزء لوازم جانبی است که در زمان خرید گاوصندوق به شما ارائه می شود، که متناسب با جنس اقلامی که در صندوق نگهداری می شود،نوع محصول و یا نوع آب و هوای محیط مشخص می شود که آیا محصول شما به آن نیاز دارد یا خیر.

کدام مدل های گاوصندوق نیاز به دستگاه رطوبت گیر دارد؟

استفاده از دستگاه رطوبت گیر برای همه ضروری نیست، صندوق ها معمولا به اندازه کافی برای شرایط متعادل ایمن سازی شده اند اما جهت  اطمینان از اینکه صندوق شما نیاز به دستگاه رطوبت گیر دارد یا خیر باید چهار فاکتور را در نظر بگیرید.

به عنوان مثال محصولاتی مانند گاوصندوق کاوه، گاوصندوق سدید، و گاوصندوق سایروس دارای بدنه مستحکمی هستند که به هیچ عنوان نیازی به دستگاه رطوبت گیر ندارند.

  • محل سکونت
  • فرکانس استفاده از گاوصندوق

باز نکردن درب گاوصندوق به مدت طولانی و نبود جریان هوا در داخل صندوق باعث  افزایش رطوبت و نیاز به خرید یک دستگاه رطوبت گیر خواهد شد.

برای مطالعه » شرایط استفاده از گاوصندوق چگونه است

گاوصندوق های نسوز دارای دیواره رطوبت

وجود دیواره ی رطوبت ساز در برخی صندوق ها و میزان رطوبت موجود در این نوع محصولات ممکن است به اقلام موجود در آن خسارت وارد کند.

اقلام و دارایی های شما قرار است در صندوق چه چیز هایی نگهداری کند ؟ اگر شما وسایلی مثل  فلش، سی دی، فلاپی و کارت حافظه یا حتی اقلام فلزی را گاوصندوق خود نگهداری می کنید، باید بیشتر نسبت به داشتن رطوبت گیر حساس باشید.

برای مطالعه » گاوصندوق واترپروف یا گاوصندوق ضد آب چیست

مشکلات گاوصندوق در مکان مرطوب؟

هرگز صندوق را در اتاق مرطوب قرار ندهید، رطوبت باعث بروز مشکلاتی در نصب صندوق می شود، نصب صندوق در محیط مرطوب نیاز به فراهم کردن شرایطی خاص دارد.

حتما محصولی با برند معتبر تهیه کنید که توانایی مقاومت بالا در برابر رطوبت را داشته باشد، از تهیه ی صندوق قدیمی خودداری کنید، از نصب صندوق در مجاورت دیوار مرطوب خودداری نمایید.

هنگامی که می خواهید گاوصندوق خانگی را نصب کنید از مرطوب نبودن دیوارها مطمئن بشوید، در صورتیکه محصول را به یک دیوار نمدار نصب کنید پس از مدتی محصول دچار زنگ زدگی می شود.

گاوصندوق طلافروشی و گاوصندوق دیجیتال هر دو در آب و هوا مرطوب مناسب هستند، تنها تفاوتی که دارند این است که صندوق را از یک برند معتبر تهیه کنید و جهت اطمینان از دستگاه های رطوبت گیر استفاده کنید.

برند های معتبر مانند گاوصندوق گنجینه، گاوصندوق نیکا، گاوصندوق بامیل، گاوصندوق خرم، گاوصندوق روستیک، گاوصندوق آیکو و غیره دارای ساختار مناسبی هستند که از نفوذ آب و رطوبت به درون دستگاه جلوگیری می کنند.

نکته 1 : البته اگر شما قصد استفاده از گاوصندوق مخفی را داشته باشید، و بخواهید آن را در مکان هایی مانند زیرزمین، یا درون کمد جاسازی نمایید، توصیه می شود که محظ احتیاط از دستگاه رطوبت گیر استفاده کنید.

نکته 2 : در محصولاتی مانند گاوصندوق هتلی و گاوصندوق اسلحه هم می توان از دستگاه رطوبت گیر گاوصندوق استفاده کرد، هر چند که جنس بدنه این محصولات به قدر کافی مستحکم می باشد.

برای مطالعه » وزن گاوصندوق

قیمت دستگاه رطوبت گیر گاوصندوق؟

رطوبت گیر های گاوصندوق تنوع بسیار بالایی دارند، که با توجه به نوع محصول ، سایز و شرایط محیط ، باید مناسب ترین آن ها را انتخاب کنید. برای اطلاع از قیمت انواع دستگاه رطوبت گیر گاوصندوق و تجهیزات مربوط به آن با همکاران ما در تماس حاصل فرمایید و پیش از انتخاب رطوبت گیر با کارشناسان مربوطه مشورت نمایید.

برای مطالعه » امنیت گاوصندوق باید چگونه باشد

راهنمای خرید دستگاه رطوبت ساز؟

جهت خرید دستگاه رطوبت ساز گاوصندوق لازم است که در مورد انواع و مدل‌های آن اطلاعات کافی  را کسب کنید تا انتخابی خوب و مناسبی داشته باشید.

پیش از هر چیزی باید بدانید که استفاده‌ی‌ شما از این دستگاه برای چیست؟ تا یک انتخاب مناسب و عالی داشته باشید.

همچنین خرید و تهیه ی دستگاه از فروشگاه‌های مجاز و معتبر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است تا در صورت بروز مشکل بتوانید از خدمات پس از فروش آن نیز استفاده کنید و از استاندارد و با کیفیت بودن دستگاه نیز اطمینان حاصل کنید.

برای مطالعه » دوام باتری گاوصندوق چقدر است

راه حل جلوگیری از تبله شدن گاوصندوق ؟

قرار گرفتن گاوصندوق در محیط مرطوب از علل اصلی تبله شدن گاوصندوق می باشد، لذا جهت جلوگیری از بروز این مشکل پیش از نصب به محل قرارگیری و عاری از رطوبت بودن آن توجه کنید.

اما گاهی به دلیل شرایط آب و هوایی منطقه ناچار به نصب صندوق در محیط مرطوب هستیم در این شرایط تهیه ی گاوصندوق از یک برند معتبر و همچنین خرید دستگاه رطوبت گیر از بروز این مشکل جلوگیری می کند.

برای مطالعه » ساختار گاوصندوق چگونه است

آیا فولاد گاوصندوق ضد زنگ نیست؟

با وجود استفاده از فولاد ضد زنگ در اکثر صندوق ها اما همچنان محصولاتی نیز در بازار موجود است که که تمام متریال آن را فولاد  تشکیل نمی‌دهد.

آیا فقط شهر های شرجی نیاز به دستگاه رطوبت گیر گاوصندوق دارند؟

همانطور که گفته شد، در واقع استفاده از دستگاه رطوبت گیر گاوصندوق بیش تر از آن که بستگی به شرایط آب و هوایی منطقه ای داشته باشد که سیف باکس را در آن قرار داده اید، به محتویات آن و نوع محصول بستگی دارد.

برای مطالعه » گاوصندوق بیومتریک چیست

سخن پایانی

در نهایت امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد، شما می توانید در انتهای همین صفحه نظرات، و سئوالات خود را پیرامون این مطلب در بخش نظرات وارد نمایید تا پشتیبانی سایت سیف باکس طباطبایی در اسرع وقت به سئوالات شما پاسخ دهند.

ضمن این که این فروشگاه خدمات دیگری را مانند خرید و فروش انواع گاوصندوق دست دوم، حمل گاوصندوق، تعمیرات گاوصندوق، و فروش انواع قفل گاوصندوق را نیز به مشتریان خود ارائه می دهد.

سئوالات متداول در مورد دستگاه رطوبت گیر گاوصندوق ؟

دستگاه رطوبت گیر چیست ؟

رطوبت گیر از تجهیزات تهویه مطبوع است  که می تواند به عنوان قسمتی از یک هواساز و یا به عنوان یک دستگاه مجزا مورد استفاده قرار گیرد.

دستگاه رطوبت گیر گاوصندوق از کجا بخرم ؟

شما می توانید از فروشگاه گاوصندوق طباطبایی این محصول را با قیمت مناسب و گارانتی معتبر خریداری نمایید.

قیمت دستگاه رطوبت گیر گاوصندوق؟

جهت استعلام قیمت دستگاه رطوبت گیر گاوصندوق با شماره 02155625086 ، 09122084335 تماس بگیرید.

منبع :

safekaveh.com/دستگاه-رطوبت-گیر-گاوصندوق/

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینها را هم ببینید
بسته
دکمه بازگشت به بالا