علمی

تبدیل کردن نوشته به محصول

تبدیل کردن نوشته به محصول، تبدیل برگه به نوشته در وردپرس، تبدیل برگه به محصول، و یا تبدیل نوشته به برگه یا محصول را در ادامه این مقاله آموزشی قصد داریم به شما آموزش دهیم.

در ادامه این مطلب ما یک فیلم آموزشی هم برای شما قرار داده ایم که به کمک این ویدئوی آموزشی بتوانید تغییرات لازم را ساختار قالب نوشته ها، برگه ها، و محصولات وب سایت خود بوجود آورید.

برای مطالعه » آموزش نصب وردپرس

چگونه یک برگه را در وردپرس به نوشته محصول تبدیل کنیم

در صورتی که شما از سیستم مدیریت محتوای WordPress استفاده می کنید ممکن است در مواقعی تصمیم بگیرید که برگه‌هایی که در وردپرس خود ایجاد کرده اید را تبدیل به یک نوشته کنید و یا بلعکس.

و یا همچنین اگر از سایت فروشگاهی استفاده می کنید و تعدادی محصول را به سایت خود اضافه کرده اید چگونه بتوانید برگه ها و یا نوشته های خود را تبدیل به محصول کنید.

شاید برخی از افراد تصور کنند که برای اینکار باید نوعی ریدایرکت در وبسایت انجام شود که این کار کاملاً اشتباه است.

چرا که زمانی که شما یک برگه و یا یک نوشته را در سایت خود ایجاد می کنید، Url صفحه وب سایت شما توسط روبات های گوگل Index می شود و در صورتی که بعد از مدتی بخواهید این آدرس را تغییر دهید، انجام این کار می‌تواند به ساختار سئوی صفحه شما آسیب بزند.

پس باید فرایند تبدیل برگه نوشته و یا تبدیل برگ به محصول و بلعکس به گونه‌ای انجام شود که آدرس و یا Url صفحه به هیچ عنوان تغییر نکند.

برای انجام این کار راهکارهایی وجود دارد که در اینجا ما به بررسی این راهکارها می پردازیم.

پیشنهاد ویژه » آموزش طراحی سایت رایگان

استفاده از افزونه تبدیل برگه به نوشته و محصول در وردپرس

بسیاری از افراد هستند که برای تبدیل کردن برگه به نوشته و محصول و بالعکس در وردپرس به سراغ نصب افزونه میروند.

افزونه ای به نام افزونه Post Type Switcher افزونه ای است که برای انجام این کار می تواند به شما کمک کند.

همانطور که می دانید نصب افزونه در وردپرس کار بسیار راحتی است و اگر شما برای انجام این کار دچار مشکل هستید می توانید مقاله نصب افزونه وردپرس را در وب سایت Atgo مطالعه نمایید در این وبسایت راهکارهای مختلف برای نصب افزونه های مورد نیاز به شما توضیح داده شده است.

اما همانطور که می‌دانید در بسیاری از مواقع نصب افزونه ها ممکن است ما را دچار مشکلاتی کند، به عنوان مثال افزایش حجم وبسایت و کاهش سرعت بارگذاری صفحات وب سایت یکی از مشکلات عدیده ای است که افزونه ها برای ما به وجود می‌آورند.

به همین منظور در این مقاله آموزشی ما برای آموزش تبدیل کردن برگه ها به نوشته ها و محصولات و یا بالعکس یک راهکار حرفه‌ای تر را قصد داریم به شما آموزش دهیم، که به کمک آن بتوانید بدون نیاز به نصب هیچ افزونه ای برگه های وب سایت خود را به نوشته یا محصول تبدیل کنید.

در بخش بعدی یک فیلم آموزشی تهیه کرده ایم که در آن توضیح داده شده است که شما به چه شکل باید این کار را انجام بدهید.

برای مطالعه » گوگل میت چیست

فیلم آموزش تبدیل برگه به نوشته و محصول و بالعکس در وردپرس

در این بخش ما یک فیلم آموزشی تهیه کرده ایم که در آن به شما توضیح داده شده است که به چه صورت باید برگه های خود را به نوشته و یا محصول تبدیل کنید و یا اینکه نوشته‌های خود را بتوانید در قالب برگه یا محصول تبدیل کنید.

این ویدئوی آموزشی را مشاهده نمایید و در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتر برای حل این مشکل داشتید میتوانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت Atgo و یا اینکه در بخش نظرات در انتهای همین صفحه سوالات خود را مطرح کنید تا تیم پشتیبانی وب سایت Atgo در سریعترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ دهند.

فیلم آموزش تبدیل برگه به نوشته در وردپرس

سخن پایانی

تبدیل برگه به نوشته در وردپرس و بالعکس و تغییر در ساختار انواع پست تایپ در وردپرس یکی از کارهایی است که شما در زمان مدیریت کردن وبسایت خود مطمئناً نیاز دارید که انجام دهید.

در این مقاله آموزشی ما سعی کردیم که در قالب یک ویدئو آموزشی نحوه انجام این کار را به شما توضیح دهیم که به چه صورت این کار را انجام دهید.

در نهایت امیدواریم که این آموزش مورد توجه شما قرار گرفته باشد و با کمک این آموزش و توانید به راحتی پست تایپ های خود را در وردپرس تغییر دهید.

باز هم اگر سوالی داشتید در انتهای همین صفحه و در بخش نظرات، سوالات خود را وارد نمایید تا همکاران ما به سوالات شما پاسخ دهند.

<< مقالات آموزشی مفید برای یادگیری بیشتر و توسعه فردی >>

افزایش سرعت سایت وردپرس

آموزش افزونه wp-rocket

بهترین ابزارهای تست سرعت سایت

GTmetrix چیست

آموزش ساخت سایت چندزبانه

طراحی وب چیست

مسیر طراحی سایت

آموزش استفاده از نقشه گوگل در سایت

آموزش بکاپ گرفتن از سایت وردپرس

مدیر سایت کیست

تشخیص زبان برنامه نویسی سایت

حل مشکل ایندکس نشدن سایت در گوگل

آینده شغلی طراحی وب

افزونه ووکامرس چیست

آموزش اضافه کردن فونت به وب سایت

فونت چیست

منبع :

atgo.ir/تبدیل-برگه-به-نوشته-در-وردپرس/

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینها را هم ببینید
بسته
دکمه بازگشت به بالا