بین الملل

نحوه نصب صافی آبگرمکن دیواری

برای اینکه سختی آب پکیج کمتر شود، یک فیلتر بر سر راه پکیج قرار می‌گیرد، به همین دلیل نحوه تعویض فیلتر پکیج یکی از راهکارهای اساسی برای رفع این مشکل است؛ به عبارت دیگر برای اجتناب از رسوب‌گیری باید بتوانید با نحوه تعویض رسوب گیر پکیج آشنا باشید و بتوانید به موقع این کار را انجام دهید. در این مقاله  قصد داریم تا با نحوه تعویض فیلتر پکیج بیشتر آشنا شویم، با ما همراه باشید.

اهمیت فیلتر پکیج

آب شهری دارای املاح و رسوبات زیادی است که می‌تواند موجب آسیب به پکیج شود. فیلتر وسیله‌ای است که برای جلوگیری از ورود این رسوبات بر سر راه آب ورودی دستگاه قرار می‌گیرد و به این املاح و رسوبات اجازه نمی‌دهد تا وارد دستگاه شوند. از طرف دیگر این فیلتر طول عمر دستگاه را نیز افزایش می‌دهد.

 این موضوع را نیز به یاد داشته باشید که در برخی مناطق آب سختی بیشتری دارد و در برخی نقاط و فصول سال که باران بیشتری می‌بارد، سختی آب کمتر است. هر چقدر میزان این سختی بیشتر باشد، رسوب بیشتری در لوله‌ها جمع می‌شود و حرکت آب در لوله‌ها کندتر می‌گردد و این موضوع در برخی مواقع نیز موجب می‌شود تا آب گرم در لوله‌ها سرد شود و دستگاه انرژی بیشتری برای گرم کردن آب مصرف کند و این موضوع می‌تواند حتی موجب سوختن و از کار افتادن منبع شود. از طرف دیگر استفاده بیش از حد از مواد شیمیایی برای از بین بردن رسوبات می‌تواند موجب آسیب به لوله‌ها و خود دستگاه شود و به همین منظور باید فیلتر مناسبی برای پکیج در نظر بگیرید.

آب شهری دارای املاح و رسوبات زیادی است که می‌تواند موجب آسیب به پکیج شود.

انواع فیلتر پکیج

فیلترهای به کار رفته در پکیج انواع متفاوتی دارند که مهم‌‌ترین آن‌ها عبارتند از فیلتر مغناطیسی و پلی فسفات که در ادامه می‌توانید به طور خلاصه با این دو نوع فیلتر آشنا شوید.

فیلتر مغناطیسی

این نوع فیلترها با عملکردی مغناطیسی با جذب یون‌های فلزی درون آب، از ورود رسوبات موجود در آب به داخل دستگاه جلوگیری می‌کند. به علاوه باید بدانید که در بسیاری موارد فیلتر پکیج ایران رادیاتور و بسیاری از برندهای رایج نیز از همین نوع است. به علاوه این نوع فیلتر می‌تواند موجب از بین رفتن رسوبات قبلی موجود در لوله‌کشی شود و از این سو نیز فواید زیادی در عملکرد بهتر پکیج دارد.

فیلتر پلی فسفات

مدل پیشرفته‌تری از فیلترهای پکیج که از نوع رزینی محسوب می‌شود و با حل کردن فسفات در آب در مسیر آب ورودی به پکیج قرار می‌گیرد و با جذب کلسیم و منیزیم موجود در آب از ایجاد رسوب در دستگاه جلوگیری می‌کند.

چه زمانی اقدام به تعویض فیلتر پکیج کنیم؟

فیلترها انواع متفاوتی دارند و برای انواع پلی فسفات آن بهتر است که هر ۶ ماه یک بار اقدام به تعویض آن نمایید. زمانی که کریستال‌های جامد درون محفظه سختی گیر جمع شوند و یا در داخل لوله‌ها خزه و جلبک ایجاد شود آب به راحتی نمی‌تواند داخل لوله‌ها حرکت کند و نیاز به رسوب زدایی دارد. ایجاد گیاهان سبز رنگ در داخل لوله‌ها به دلیل رطوبت بالا و کیفیت پایین آب ایجاد می‌شود.

به طور کلی اگر مدت زمان زیادی است که از پکیج خود استفاده می‌کنید، بهتر است که حتماً پکیج خود را به طور کامل سرویس کنید و با این کار کارایی دستگاه خود را بهبود ببخشید.به علاوه هر چند ماه یک بار باید سرویس‌های دوره‌ای انجام دهید و ایرادات دستگاه و نیاز به رسوب‌زدایی لوله‌ها را با دقت بررسی کنید و در صورت لزوم نیز تعویض شود تا دستگاه شما بهتر کار کند و طول عمر بیشتری داشته باشد.

مهم‌ترین نشانه‌هایی که باید در مورد تعویض فیلتر پکیج بدانید

مهم‌ترین علائمی که به شما نشان می‌دهد زمان رسوب‌زدایی یا تعویض فیلتر پکیج فرا رسیده است، سرد و گرم شدن مکرر آب است و فشار آب کاهش پیدا کرده و موجب کاهش جریان آب در لوله‌ها می‌گردد و از طرفی برای تأمین گرمایش آب مصرفی، دستگاه شما نیز باید بیشتر از حد لزوم کار کند تا بتواند دیواره‌های ضخیم شده لوله‌ها را گرم کند.

در این مواقع بهترین کار این است که یا خودتان با نحوه تعویض فیلتر پکیج بوتان یا برد مورد استفاده‌تان آشنا باشید و یا از فردی ماهر کمک بخواهید. به علاوهشما قبل از آشنایی با نحوه تعویض فیلتر پکیج باید بدانید که مقدار مصرف فیلترها، کیفیت آب و جنس خود فیلتر روی مدت زمان خراب شدن آن تاثیر زیادی دارد و می‌تواند زمان خراب شدن آن را زودتر و یا دیرتر کند.

اگر مدت زمان زیادی است که از پکیج خود استفاده می‌کنید، بهتر است که حتماً پکیج خود را به طور کامل سرویس کنید

نحوه تعویض فیلتر پکیج

قبل از هر چیزی باید بدانید که رسوب‌گیری پکیج عملی بسیار تخصصی و ماهرانه است و برای همین باید به دست فردی با تجربه و متخصص انجام شود. از طرف دیگر انجام مکرر عملیات رسوب‌زدایی آن هم بدون اطلاع کامل از نحوه نصب صافی برگشت پکیج و چگونگی تعویض صحیح آن می‌تواند آسیب جدی به لوله‌ها وارد کند و حتی موجب سوراخ شدن آن‌ها شود و خسارت‌های جبران‌ناپذیری به دستگاه و تجهیزات آن وارد کند. از طرفی نیز در بسیاری موارد می‌توانید تنها با رسوب‌زدایی فیلتر بار دیگر از آن استفاده کنید و دیگر اقدام به تعویض آن نکنید. برای این کار لازم است که ابتدا آب داخل لوله‌های پکیج را ببندید و بعد از باز کردن یکی از شیرهای آب گرم اجازه دهید که آب تخلیه شده و در این شرایط مشاهده می‌کنید که فشار پکیج عدد صفر را نشان می‌دهد.

حال قاب پکیج را باز کنید.

همه سنسورهای مربوط به مبدل اولیه و ثانویه را جدا کرده و خود مبدل‌ها را نیز خارج کنید.

حال بهتر است با استفاده از دستگاه پاورفلو (دستگاهی است برای شستشوی مبدل های حرارتی مانند پکیج و آبگرمکن) که مخصوص رسوب زدایی است اقدام به جرم‌گیری نماید.

در منازل مسکونی بیشتر از نوع سختی‌گیر مغناطیسی استفاده می‌شود و معمولا برای تعویض فیلتر پکیج از نوع مغناطیسی باید آن را بعد از شیر آب سرد ورودی نصب کنید. در واقع زمانی که متوجه شدید که دستگاه شما نیاز به تعویض فیلتر دارد باید مخزن مربوط به فیلتر را باز کنید و نمک‌های مربوط به آن را خارج کرده و نمک جدید را جایگزین نمایید. اما باید بدانید که نصب فیلترهای پلی‌فسفات یا همان رزینی کمی سخت‌تر است.

در یک روش این فیلترها را می‌توان همانند فیلتر مغناطیسی نصب کرد، برای این کار باید دو مغزی را در مسیر آب ورودی سرد قرار دهید که البته این روش چندان هم برای این نوع از فیلترها اصولی نیست.

در روش بعدی که به عنوان روش اصلی نصب فیلتر پلی‌فسفات در نظر گرفته می‌شود، در برخی مواقع لازم است که لوله‌کشی‌های متفاوتی برای دستگاه کارگزاری شود و این کار نیز حتما باید توسط فردی متخصص و باتجربه انجام شود. توجه داشته باشید که در فیلترهای پلی‌فسفات از بین رفتن نمک موجود در آن می‌تواند خاصیت دستگاه را مختل کند و در این مواقع تنها لازم است که نمک‌ها را خارج کرده و نمک جدید را جایگزین کنید. برای نصب فیلتر پلی‌فسفات باید مراحل زیر را دنبال کنید:

 ابتدا باید مسیر وارد شدن و خارج شدن آب را مشخص نمایید.

سپس با برش دادن قسمتی از لوله ورودی قبل از آب سرد را از مدار خارج نمایید و شیر کنترل فشار در آن نصب کنید تا بتوانید میزان فشار آب را تنظیم کنید.

سپس یک مسیر بای پاس نیز برای هدایت مسیر آب ایجاد می‌شود تا در صورت لزوم آب از این راه به سوی پکیج راه پیدا کند. برای این کار باید یک والو و دو عدد سه راهه را به همراه یک شیر به لوله وصل کنید. برای ایجاد مسیر بای پس لازم است که یک لوله را از دو طرف ببرید و سه راهی و والو را بر روی هم نصب کرده و آماده نصب کنید.

در مرحله آخر باید با دقت فیلتر پلی‌فسفات را در محل مناسب نصب نمایید و سختی گیر را بر روی پایه‌های آن در دیوار محکم نمایید.

رسوب‌گیری پکیج باید به دست فردی با تجربه و متخصص انجام شود.

نحوه نصب صافی برگشت پکیج و عملکرد آن

صافی برگشت پکیج به وسیله‌ای گفته می‌شود که در مسیر بازگشت رادیاتورها و در قسمت پایین پکیج قرار گرفته است و از وارد شدن آب رادیاتور به داخل دستگاه جلوگیری می‌کند. این صافی به رسوبات و ذرات موجود در آب اجازه نمی‌دهد تا وارد پکیج شوند. این قطعه معمولا از جنس برنجی است و برای اینکه عملکرد مطلوبی داشته باشد، باید باکیفیت و محکم باشد. عدم استفاده از صافی برگشت پکیج می‌تواند موجب شود تا گرمایش رادیاتورها کاهش یابد و سر و صدای اضافی در پکیج به وجود بیاید.

برای نصب صافی برگشت باید شیلنگ برگشت رادیاتورها را از ریز پکیج باز کنید

حال فیلتر را در قسمت زیر پکیج ببندید

سپس شیلنگ را دوباره بر روی صافی برگشت نصب می‌گردد

انواع مغناطیسی صافی برگشت معمولا در داخل خود مگنتی دارد که با جذب رسوبات موجب افزایش طول عمر پکیج شما می‌شود و باید سالی یک بار بررسی شده و فیلترهای آن با دقت تمیز شود.

با سختی گیر یا رسوب گیر پکیج بیشتر آشنا شوید

سختی گیر یا رسوب‌گیر به دستگاهی گفته می‌شود که در مسیر ورودی آب نصب می‌شود و سختی آب را کنترل می‌کند و از ورود مواد معدنی، نمک و ترکیبات مختلف آب به داخل لوله‌های پکیج جلوگیری می‌کند. رایج‌ترین انواع سختی‌گیرها معمولا انواع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک و دستی هستند و نوع نیمه اتوماتیک بیشتر از سایر مدل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و نوع پیشرفته‌تر آن در پکیج‌ها به دو نوع مغناطیسی و رزینی تقسیم می‌شود. سختی‌گیر در واقع دستگاهی است که در موتورخانه یا یا در ورودی پکیج شما نصب می‌شود و از ایجاد رسوب و ته‌نشین آب در بویلر جلوگیری می‌کند.

در واقع عملکرد سختی‌گیر به این صورت است که پس از حذف کردن سختی آب، آب به بخار تبدیل می‌شود و عملیات تبخیر آب و سرد شدن و تبدیل دوباره آن به آب دائما در حال تکرار است. مهم‌ترین مواردی که باید در انتخاب نوع سختی‌گیر به آن توجه کنید، میزان سختی آب، حجم آب، نوع رزینی مورد استفاده و ظرفیت آن و چرخه شستشو است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

نحوه نصب سختی گیر پکیج

همان‌طور که پیش‌تر مطالعه کردید، سختی‌گیر پکیج برای جلوگیری از ورود رسوب به داخل سیستم گرمایشی نصب می‌شود و موجب افزایش عمر دستگاه می‌گردد. بیشتر سختی‌گیرهای رایج در پکیج از نوع مغناطیسی هستند و در ادامه می‌توانید با نحوه نصب سختی گیر پکیج از نوع مغناطیسی بیشتر آشنا شوید.

برای شروع نصب به ۴ عدد شیلنگ مخصوص نیاز دارید.

ابتدا باید در مسیر ورود و خروج آب در هر شیلنگ یک والو نصب کنید.

سختی‌گیر باید دقیقا قبل از اتصال شیلنگ به والو و در مسیر آب سرد نصب شود.

قسمت خروجی سختی‌گیر باید در سمت پکیج قرار بگیرد و شیلنگ مخصوص نیز روی همین قسمت نصب گردد. در واقع سختی گیر روی والو نصب می‎شود.

اگر شیلنگ کوتاه باشد و نتوانید سختی گیر را روی والو نصب کنید، می‌توانید آن را قبل از شیلنگ ورودی مربوط به آب سرد وصل کنید.

نحوه نصب سختی گیر پکیج از جنس رزینی کمی مشکل‌تر از انواع مغناطیسی آن است و درست طبق روالی که برای نحوه نصب فیلتر پکیج بیان شد با نصب شیر کنترل فشار روی لوله و ایجاد مسیر بای پس برای هدایت آب انجام می‌شود. بهتر است این نوع از انواع سختی‌ گیر را برای محکم شدن به دیوار نصب نمایید تا عملکرد بهتری داشته باشد.

کار فیلتر پکیج چیست؟

فیلتر پکیج در داخل مبدل پکیج دیواری نصب می شود و وظیفه اصلی آن جلوگیری از چسبیدن سختی آب یا رسوب می باشد.این وظیفه سخت گیر پکیج می‌باشد و برخلاف تصور بیشتر مردم سخت گیر پکیج هرگز جلوی رسوبهای مانند شن و ماسه را نمی‌گیرد اما وجود آن نیز برای جلوگیری از رسوب بی تاثیر نیست.

استفاده از سختی گیر پلی فسفات در پکیج بسیار ضروری است و اگر در پکیج های تک مبدل کار اسید شویی انجام شود حتماً توصیه می شود که سختی گیر نصب شود. البته باید این نکته را نیز متذکر شویم که در پکیجهای دو مبدل نیز استفاده از سختی گیر می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

برای نصب فیلتر پکیج باید در نظر داشته باشید که در برخی از مناطق آب سختی زیادی دارد و در برخی نقاط دیگر با بارش باران سختی آب کمتر می شود. هرچه میزان سختی آب بیشتر باشد رسوب بیشتری در پکیج می شود و حرکت آب در لوله ها کندتر می گردد به همین استفاده از فیلتر پکیج برای جلوگیری از رسوب و مسدود شدن لوله ها بسیار ضروری است.

وقتی رسوب داخل لوله ها جمع میشود آب گرم در لوله ها کاهش دما پیدا می کند و دستگاه برای گرم کردن آب مصرفی باید انرژی بیشتری را صرف کنند به همین دلیل این امر می‌تواند باعث سوختن و حتی از کار افتادن منبع شود.

(با هواگیری پکیج میتوانید از گرم نشدن آب مصرفی پکیج در حمام و آشپزخانه جلوگیری کنید. شما با انجام این کار می توانید فشار یا بار آب در لوله ها را در بهترین حالت کنترل کنید و باعث افزایش طول عمر پکیج خود شوید.)

توجه داشته باشید که برای از بین بردن رسوبات هرگز از مواد شیمیایی قوی استفاده نکنید زیرا می تواند به لوله ها آسیب جدی وارد کند پس بهتر است حتماً از فیلتر پکیج برای رفع رسوبات لوله ها استفاده کنید تا از هرگونه آسیب به لوله ها پیشگیری کنید.

در صورتی که قصد داشته باشید افراد حرفه‌ای این کار را برای شما انجام دهند میتوانید با همکاران ما در تهران سرویس کار تماس بگیرید تا خدمات هواگیری پکیج و سایر خدمات سرویس پکیج شما را با ارزان ترین قیمت و در سریعترین زمان انجام دهند.

انواع فیلتر پکیج

برای آنکه بتوانید بهترین فیلتر پکیج را خریداری کنید باید اطلاعات مفیدی درباره انواع فیلتر پکیج داشته باشید تا بتوانید متناسب با کاربرد خود و بودجه ای که قصد دارید برای آن در نظر بگیرید بهترین فیلتر پکیج را انتخاب کنید. 

فیلتر مغناطیسی پکیج

فیلتر مغناطیسی پکیج عملکرد مغناطیسی خود باعث جذب یون های فلزی درون آب می شود و آنها را از رسوبات موجود در آب جدا می کند و از ورود رسوبات به داخل پکیج جلوگیری می کند. معمولا فیلتر بسیاری از پکیج ها مانند فیلتر پکیج ایران رادیاتور از نوع فیلتر مغناطیسی میباشد. استفاده از فیلتر مغناطیسی پکیج باعث از بین رفتن رسوبات قوی در لوله کشی پکیج می‌شود و می‌تواند فواید زیادی برای عملکرد بهتر پکیج داشته باشد.

فیلتر پلی فسفات پکیج

استفاده از فیلتر پلی فسفات به عنوان مدل پیشرفته‌تر فیلترهای پکیج شناخته شده در بسیاری از پکیج های مدرن و جدید محبوبیت خاصی پیدا کرده است. طرز کار فیلتر پلی فسفات پکیج به این صورت می باشد که فسفات موجود در آب را جذب کند و با حل کردن کلسیم و منیزیم در آب پکیج وجود دارد از ایجاد هرگونه روسوب در دستگاه جلوگیری می کند.

نحوه تعویض فیلتر پکیج بوتان

قبل از هر کاری باید بدانید که تعویض فیلتر پکیج بوتان برای رسوب گیری پکیج بسیار تخصصی و ماهرانه است و باید توسط افراد با تجربه انجام شود.دکتری که باید برای این کار در نظر داشته باشید این است که انجام مکرر رسوب زدایی در پکیج بدون اطلاع کامل از نحوه نصب صافی برگشت پکیج و چگونگی تعویض فیلتر پکیج می تواند آسیب جدی به لوله‌های وارد کند. در این قسمت قصد داریم نحوه تعویض فیلتر پکیج بوتان را به طور کامل برای شما توضیح دهیم.

برای تعویض فیلتر پکیج بوتان شما ابتدا باید قاب پکیج را باز کنید.

در مرحله بعد باید تمام سنسورهای را که در قسمت مبدل اولیه و ثانویه وجود دارد از پکیج جدا کنید و مبدلها را نیز از پکیج خارج کنید.

دقت داشته باشید که مبدل های حرارتی را از پکیج بیرون بیاورید تا هیچ گونه خطری شما را تهدید نکند.

برای رسوب زدایی شما باید از دستگاه پاورفلو استفاده کنید. این دستگاه کم خطر ترین و راحت ترین دستگاه برای فرآیند رسوب زدایی پکیج میباشد که می تواند انواع مبدل آبگرمکن و پکیج دیواری را شستشو دهد.حمل دستگاه پاورفلو بسیار راحت بوده و این دستگاه مجهز به موتور پمپ القایی می باشد و همچنین دارای فیلتر می‌باشد که گازهای اسیدی را تصفیه می کند.

در نظر داشته باشید که هرگز برای رسوب زدایی هرگز از جوهر نمک و یا اسید های قوی استفاده نکنید زیرا این کار باعث خراب شدن مبدل مسی پکیج دیواری بوتان شما می شود.

برای آنکه فیلتر پکیج تعویض کنید کافیست شلنگ ورودی دستگاه را باز کرده و فیلتر واشر مناسب را بگذارید. شما باید فیلتر پکیج را در نزدیکترین محل به ورودی پکیج نصب کنید.

همانطور که گفتیم تعویض‌فیلتر پکیج کار تخصصی می باشد و اگر شما نتوانستید با استفاده از مراحلی که ما برای شما توضیح دادیم این کار را به درستی انجام دهید می توانید با همکاران ما در تهران سرویس کار تماس گرفته تا در سریع ترین زمان برای تعویض فیلتر پک و کلیه خدمات تعمیر پکیج شما اعزام شوند و با کمترین هزینه کار تعویض فیلتر پکیج شما را انجام دهند.

محل فیلتر آبگرمکن دیواری بوتان نزدیکترین محل به ورودی پکیج می باشد. شما باید فیلتر آبگرمکن دیواری بوتان را با توجه به مدل آن تعویض کنید.معمولا محل فیلتر آبگرمکن دیواری بوتان در مسیر ورودی آب می باشداگر مسیر ورودی آن را بررسی کنید می توانید محل فیلتر آبگرمکن دیواری را به راحتی پیدا کنید و آن را تعویض نمایید.

فیلتر پکیج بوتان

همانطور که می دانید آب دارای املاح و رسوبات زیادی می باشد و استفاده از فیلتر باعث می شود که جلوی این رسوبات را گرفته و اجازه ندهد که این رسوبات وارد دستگاه شوند.استفاده از فیلتر پکیج بوتان می‌تواند عمر دستگاه شما را زیادتر کند.همانطور که می دانید پکیج‌بوتان در مدل‌های مختلفی تولید می شود و بهتر است که از فیلتر پکیج بوتان برای جلوگیری از مسدود شدن حرکت آب در لوله ها استفاده کنید.برای آنکه پکیج‌بوتان شما کارایی لازم را داشته باشد باید برای تعویض فیلتر پکیج بوتان برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید و هر ۶ ماه یکبار جهت تعویض فیلتر پکیج اقدام کنید.همان طور که گفتیم زمان تعویض فیلتر پکیج بسیار به سختی آب منطقه را بستگی دارد به همین دلیل بهتر است هر ۶ ماه یکبار فیلتر پکیج بوتان خود را بررسی کرده و در صورتی که نیاز به تعویض دارد جهت تعویض فیلتر پکیج اقدام کنید.

نحوه نصب صافی برگشت پکیج

صافی برگشت پکیج در مسیر برگشت رادیاتور و در قسمت پایین پکیج قرار می گیرد که آب قبل از ورود به رادیاتور پکیج صافی برگشت پکیج عبور می کند. کار اصلی صافی برگشت پکیج جلوگیری از ورود رسوبات به داخل دستگاه می باشد که معمولاً جنس آن از جنس برنج است. استفاده از صافی برگشت پکیج باعث پیشگیری از تولید سر و صدا در پکیج می شود می‌تواند عملکرد صحیح پکیج را تنظیم کند. در صورتی که با مشکل صدا کردن پکیج مواجه هستید می توانید مقاله ما را در این باره مطالعه کنید تا به سرعت مشکل پکیج خود را حل کنید. همچنین در صورتی که نتوانستید مشکل صدا دادن پکیج هنگام روشن شدن را برطرف کنید می توانید با همکاران ما در تهران سرویس کار تماس بگیرید تا به سرعت برای حل این مشکل اقدام کنند.

نحوه نصب صافی برگشت پکیج در برندهای مختلف مانند پکیج بوتان، پکیج ایران رادیاتور و پکیج ایساتیس به این صورت می باشد که ابتدا شما باید صافی برگشت پکیج را خارج کنید و سپس صافی برگشت جدیدی را که برای پکیج خود خریداری کرده‌اید را در قسمت مناسب نصب کنید. توصیه ما به شما این است که صافی برگشت پکیج خود را از یک شرکت معتبر خریداری نمایید تا هر بار با مشکل خرابی صافی برگشت پکیج مواجه نشوید و هزینه زیادی را برای تعمیر و تعویض صافی برگشت پرداخت نکنید.

شرکت تهران سرویس کار به عنوان نمایندگی رسمی تعمیر پکیج ایران رادیاتور و تعمیر پکیج بوتان و تعمیر پکیج ایساتیس در تهران به صورت شبانه روزی آماده ارائه کلیه خدمات تعمیر پکیج و نصب صافی برگشت پکیج برای شما عزیزان با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد. کافیست با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان به محل شما اعزام شده و مشکل پکیج شما را برطرف نمایند.

فیلتر پکیج ایران رادیاتور

فیلتر پکیج ایران رادیاتور معمولا از نوع فکر مغناطیسی می باشد.طریقه کار فیلتر مغناطیسی پکیج به این صورت می باشد که با ایجاد یک میدان مغناطیسی و با جذب یون های فلزی داخل آب از ورود هرگونه رسوب به داخل آب پکیج جلوگیری می‌کند.استفاده از فیلتر مغناطیسی در پکیج ایران رادیاتور بسیار مورد استقبال قرار گرفته زیرا توانسته وظیفه خود را که جلوگیری از رسوبات به داخل آب است به درستی انجام دهد و عمر مفید پکیج ایران رادیاتور را طولانی تر کند.

مرسی از شما دوستان ک مارا تا پایان این مقاله همراهی کردید شما میتوانید برای مشاهده مقالات بیشتر به بخش مقالات مراجعه کنید.

منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینها را هم ببینید
بسته
دکمه بازگشت به بالا