داغعلمی

مزایای تزریق ژل به چانه

مزایای تزریق ژل به چانه، تزریق ژل به چانه توسط بهترین متخصصین زیبایی پوست و مو در تهران انجام می شود، شما می توانید جهت آشنایی بیشتر با تکنیک های تزرق ژل به چانه ادامه این مطلب را دنبال نمایید و یا از طریق راه های ارتباطی موجود در وب سایت با مشاوران مطب زیبایی ندای سلامت ارتباط برقرار کنید، تا همکاران ما اطلاعات لازم را در این خصوص در اختیار شما قرار دهند.

قیمت تزریق ژل به چانه

هزینه انجام تزریق ژل به چانه به عوامل متعددی می توانید بستگی داشته باشد، که قبل از اعلام هزینه تزریق کردن ژل به چانه، شما باید یک جلسه مشاوره با پزشک متخصص داشته باشید، تا بعد از بررسی و معاینات انجام شده برروی پوست شما و این که از چه موادی برای تزریق استفاده شود، هزینه مورد نظر به شما اعلام خواهد شد.

پیشنهاد می کنیم که جهت استعلام هزینه تزریق ژل به چانه از طریق لینک زیر با کارشناسان کلینیک تخصصی ندای سلامت ارتباط برقرار نمایید.

نکته » به غیر از راه ارتباطی درج شده در بخش زیر، شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی که لینک آن در وبسایت وجود دارد، با مشاوران تزریق ژل به چانه ارتباط برقرار نمایید.

بهترین ژل برای تزریق چانه

اولین پرسشی که از سوی مراجعه کنندگان به کلینیک زیبایی تزریق ژل مطرح می شود این است که برای انجام تزریق ژل به فک و چانه بهترین نوع ژل کدام است.

در پاسخ به این سئوال باید گفت که در تزریق ژل به چانه از فیلرهای هیالورونیک اسید برای برجسته کردن و زیباتر کردن چانه و فک استفاده می شود.

این ماده هم می تواند برای زیباسازی و زاویه سازی فک و چانه خانم ها موثر باشد و هم برای آقایان می تواند موثر و کارآمد باشد.

البته این که فیلرهای هیالورونیک اسید به چه میزان به ناحیه فک و چانه تزریق شوند، این مسئله برمی گردد به تشخیص پزشک متخصص که بعد از انجام معاینات لازم و بررسی پوست صورت شما باید نظر قطعی را در این مورد بدهد.

برای مطالعه » تزریق ژل به واژن

آیا تزریق ژل چانه درد دارد

در مورد این که تزریق ژل به چانه درد دارد یا خیر، باید گفت که در کلینیک تخصصی ندای سلامت در زمان انجام تزریق ژل به فک و چانه از مواد بی حس کننده مورد تایید سازمان بهداشت و درمان استفاده می شود.

به همین دلیل با قاطعیت کامل می توان گفت که این روش مانند روش تزریق ژل لب یک روش بدون درد و عارضه بوده و یک روش غیر تهاجمی محسوب می شود.

البته در ذکر این نکته حائز اهمیت است که در صورتی که پوست صورت شما دارای حساسیت های خاصی باشد، انجام تزریق به ناحیه مورد نظر ممکن است یکسرس عوارض جانبی را برای شما به همراه داشته باشد.

که برای جلوگیری از این مشکل شما باید قبل از انجام تزریق ژل فک و چانه حتما در یک کلینیک تخصصی مورد معاینه قرار گیرید تا در صورت داشتن حساسیت های احتمالی از روش های دیگری به جای تزریق برای زیباسازی چانه و فک شما استفاده شود.

برای مطالعه » بوتاکس واژن

عوارض تزریق ژل چانه

از عوارض احتمالی که تزریق ژل به فک و چانه می تواند برای شما به دنبال داشته باشد احتمال قرمزی و تورم و شاید در مواردی کبودی در محل تزریق ممکن است شما مشاهده نمایید، که معمولاً با گذشت چند ساعت قرمزی و کبودی از بین می رود.

اما اگر این اتفاق نیفتاد و شما باید به پزشک متخصص خود مراجعه نمایید تا شما را مورد معاینه قرار دهد.

معمولا مشاهده این عوارض بر روی سطح پوست شما به دلیل استفاده از سیلر های بی کیفیت و نامرغوب در زمان تزریق است که توده هایی در زیر پوست شما به وجود می آورد و برای جلوگیری از این مشکل شما حتما باید عمل تزریق ژل به چانه را در یک کلینیک تخصصی و تحت نظر پزشکان متخصص انجام دهید.

برای مطالعه » بعد از تزریق ژل لب چه نکاتی را باید رعایت کرد

مزایای تزریق ژل به چانه

این روش بدون درد و یک روش غیر تهاجمی است

در صورتی که در این روش از ژل های هیالورونیک اسید برای این کار استفاده شود امکان بازگشت به قبل از تزریق وجود دارد

بلافاصله بعد از تزریق شما می توانید تغییرات را مشاهده نمایید.

استفاده از این روش موجب زاویه سازی فک و چانه شما خواهد شد و باعث زیبایی دو چندان چانه می‌شود.

این روش عوارضی برای شما به دنبال ندارد مگر اینکه از فیلر های نامرغوب استفاده شود که باعث قرمزی و کبودی چند ساعته در محل تزریق می‌شود.

برای مطالعه » تزریق ژل به باسن

ماندگاری تزریق ژل چانه چقدر است

در صورتی که در زمان تزریق ژل چانه از مواد اصل هیالورونیک اسید استفاده شود با قاطعیت می‌توان گفت که این روش می‌تواند به مدت ۱۲ الی ۲۴ ماه برای شما ماندگاری داشته باشد.

البته بسیار حائز اهمیت است که شما برای استفاده از این روش حتماً به یک کلینیک معتبر مراجعه نمایید تا برای تزریق از مواد مرغوب استفاده شود.

برای مطالعه »تکنیک تزریق ژل لب مدل روسی

مراقبت های بعد از تزریق ژل چانه

بعد از انجام تزریق ژل به فک و چانه شما نیازمند یک سری مراقبتهای اولیه هستید که تمامی نکات گفته شده در این بخش توسط پزشک متخصص نیز به شما ارائه می شود و شما ملزم به رعایت این نکات هستید.

اول اینکه سعی کنید به مدت یک هفته از مواد آرایشی استفاده نکنید، به مدت یک تا دو هفته تمامی فعالیت‌های ورزشی خود را کنسل کنید.

تا یک ماه سعی کنید که از مصرف دخانیات الکلی و کشیدن سیگار اجتناب کنید.

در صورتی که داروهای خاصی را مصرف می کنید حتما این مورد را با پزشک معالج خود در میان بگذارید تا در صورت داشتن عوارض و ناسازگاری مصرف آن را موقتا قطع کنید.

در صورت مشاهده قرمزی و یا کبودی در محل تزریق فوراً به پزشک متخصص خود مراجعه کنید تا با ارائه کرم مخصوص به شما این مشکل برطرف شود.

برای مطالعه » بوتاکس لب

برای مطالعه »

چگونه چانه خود را برجسته کنیم

طبق نظر متخصصین زیبایی پوست و مو مطمئن ترین روش برای برجسته سازی چانه استفاده از ژل های هیالورونیک اسید است.

برای مطالعه » طراحی و ساخت روف گاردن

به این دلیل که این ماده در بافت پوست هر نقطه بدن و در همه نژاد ها وجود دارد و اسید هیالورونیک فضای بین الیاف کلاژن و الاستین را پر می‌کند و همچنین آب را در پوست نگه داشته و حجم پوست را حفظ می کند.

البته در مواردی ممکن است که تشخیص پزشکی این باشد که به جای استفاده از تزریق ژل از روش هایی مانند تزریق بوتاکس استفاده شود.

سئوالات متداول در مورد تزریق ژل با چانه

هزینه تزریق ژل به چانه ؟

جهت استعلام هزینه تزریق ژل به چانه با شماره 02188503893 تماس بگیرید.

آیا تزریق ژل چانه درد دارد ؟

خیر، به دلیل استفاده از مواد بی حس کننده این روش بدون درد می باشد.

بهترین مطب تزریق ژل به چانه در تهران کجاست ؟

کلینیک زیبایی ندای سلامت بهترین مطب تزریق ژل به چانه و فک در تهران می باشد.

سخن پایانی

ضمنا کلینیک تخصصی ندای سلامت علاوه بر تزریق ژل روسی خدمات دیگری را مانند، لیزر موهای زائد، ، کاشت مو، کاشت ناخن، هایفوتراپی ، را نیز به مشتریان خود ارائه می دهد.

همچنین فروشگاه تجهیزات پزشکی کلینیک تخصصی ندای سلامت ارائه دهنده انواع دستگاه های زیبایی پوست و مو می باشد که شما می توانید در منوی سایت ندای سلامت از بخش فروشگاه وارد این صفحه شوید و محصولات مختلف زیبایی پوست و مو را مشاهده نمایید.

منبع :

www.nedayesalamat.com/تزریق-ژل-چانه/

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینها را هم ببینید
بسته
دکمه بازگشت به بالا