داغعلمی

امکانات سایت خبری

طراحی سایت خبری توسط شرکت دیجیتال مارکتینگ Atgo به صورت اختصاصی و کاملا حرفه‌ای و ریسپانسیو شده انجام می‌شود.

در صورتی که قصد سفارش ساخت سایت خبری را دارید در ادامه این مطلب می توانید اطلاعات لازم را در مورد شرایط سفارش ساخت، طراحی و پیاده سازی وب سایت خبری به دست آورید.

پیشنهاد ویژه » طراحی سایت ارزان و حرفه ای در کمترین زمان

سفارش ساخت سایت خبری

از طریق لینک درج شده در بخش زیر شما می توانید طراحی وب سایت خبری را ثبت نمایید، بروی لینک زیر کلیک کنید، یک فرم برای شما باز می شود و در فرم مربوطه نام، شماره تماس و درخواست خود را وارد نمایید و بر روی دکمه ارسال بزنید.

خرید سایت خبری

در صورتی که قصد خرید سایت خبری آماده و ارزان را دارید می توانید با مراجعه به صفحه خرید سایت در وب سایت Atgo مراجعه نمایید و در این صفحه در بخش سفارش سایت قالب وب سایت خبری مورد علاقه خود را انتخاب نمایید و خریداری کنید.

در این صفحات انواع سایتهای خبری با طرح های مختلف در اختیار شما قرار داده شده است که شما می توانید با توجه به سلیقه خود یک نمونه از آنها را انتخاب نمایید.

همچنین در همین صفحه هم و در بخش زیر یک لینک تهیه شده است که شما میتوانید با کلیک بر روی آن با تیم پشتیبانی وب سایت  Atgo ارتباط برقرار نمایید و مشاوره لازم را جهت خرید سایت خبری آماده از همکاران ما دریافت کنید.

پیشنهاد ویژه » خرید سایت آماده و ارزان

قیمت طراحی سایت خبری

قیمت طراحی وب سایت خبری می‌تواند به عوامل متعددی بستگی داشته باشد مثلاً اینکه سایت خبری بر روی چه پسری ساخته شود با استفاده از کد نویسی و CMS اختصاصی و یا با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس و اینکه خواسته های مورد نیاز مشتری در چه حوزه ای می باشد و چه امکاناتی باید بر روی سایت خبری قرار داده شود.

تعیین عوامل از جمله عوامل مهمی است که می‌تواند بر روی هزینه ساخت وب سایت خبری تاثیرگذار باشد.

یاد می‌کنیم برای اطلاع از این موضوع از طریق لینک زیر با تیم پشتیبان وب سایت شرکت دیجیتال مارکتینگ Atgo ارتباط برقرار نمایید تا اطلاعات کاملی را در مورد شرایط ساخت و پیاده سازی وب سایت خبری در اختیار شما قرار دهند.

هدف از طراحی سایت خبری

هدف از طراحی سایت خبری این است که یک بستر آنلاین ایجاد شود تا بتوان در آن خبرهای روز و آپدیت شده را در حوزه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و غیره را در دسترس مردم قرار داد.

همچنین همانطور که میدانید معمولا وبسایت های خبری دارای ورودی بسیار بالا و درآمدزایی بسیار خوبی هستند و دلیل این امر هم این است که معمولا اخبار منتشر شده در سایت های خبری دارای حجم بالایی از محتوا می باشد که این مورد بسیار مورد تاکید خزنده های گوگل که صفحات وب سایت شما را ایندکس می کنند می باشد، و کمک می کند که اخبار درج شده در وب سایت شما به سرعت در صفحه اول گوگل دیده شود.

و زمانی هم که ورودی وب سایت خبری شما بالا برود شما می توانید با گرفتن تبلیغات و آگهی های مختلف از دیگر وبسایت ها و سایر شرکت ها و سازمان ها درآمدزایی مطلوبی را برای وب سایت خود داشته باشید.

به همین دلیل است که امروزه همه در فکر راه اندازی یک وب سایت خبری برای خود هستند.

برای مطالعه » برنامه ساخت سایت رایگان

چطور یک سایت خبری پربازدید طراحی کنیم

برای این که شما یک سایت خبری پربازدید و پروری داشته باشید باید ابتدا آن را در یک قالب کاملا بهینه سازی شده طراحی و پیاده سازی نمایید، و سپس با یادگیری فرایند سئو و بهینه سازی وب سایت تکنیک های مختلف SEO را اعم از سئو داخلی و سئو خارجی را در صفحات مختلف آن پیاده سازی نمایید.

و برای کسب درآمد فوق‌العاده با خرید سایت خبری شما مستلزم سئو و بهینه سازی خدمات خود هستید.

پس از آنکه صفحات خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کردید می توانید تبلیغات سازمانها و شرکتهای مختلف را در وب سایت خود درج کرده و بابت این کار از آنها هزینه بگیرید.

برای مطالعه » شرکت طراحی سایت

طراحی سایت خبری پرتال خبرگزاری

طراحی سایت خبری پرتال خبرگزاری توسط بهترین متخصصین طراحی و پیاده سازی وب سایت در تهران انجام می شود.

قیمت کسب اطلاعات بیشتر در این باره شما می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در وب سایت Atgo با همکاران ما ارتباط برقرار نمایید.

پیشنهاد ویژه » استعلام قیمت طراحی سایت فروشگاهی

امکانات سایت خبری

سایت های خبری هم مانند دیگر وبسایت ها امکانات منحصر به فردی را دارند که باید در زمان طراحی و پیاده سازی آنها به این ویژگی‌ها توجه ویژه ای شود.

اولین ویژگی که در مورد سایتهای خبری باید به آن توجه کرد این است که این گونه سایت ها باید دارای دسته بندی مخصوصی باشند.

طبیعتا دسته بندی که برای این سایتها در نظر گرفته می شود در چند حوزه مختلف مانند اخبار ورزشی، اخبار سیاسی، اخبار اقتصادی، اخبار اجتماعی، اخبار هنری، و غیره در نظر گرفته می‌شود که باید برای هر یک از این دسته بندی ها یک قالب روانشناسی شده متناسب با نیاز و سلیقه مخاطبین هریک از این حوزه‌ها طراحی و پیاده سازی شود.

مهم ترین ویژگی های یک سایت خبری خوب عبارت است از :

  • سرعت لود و بارگذاری مناسب
  • آپدیت کردن دائمی مقالات منتشر شده در سایت خبری
  • انتشار اخبار درست و اجتناب از بزرگنمایی و دروغگویی
  • نمایش تاریخ و ساعت انتشار خبرها چرا که این مورد برای مخاطبین بسیار حائز اهمیت است
  • ایجاد راه دسترسی مناسب برای شبکه های اجتماعی
  • ایجاد ساختار لینک دهی به سایر اخبار مرتبط
  • در نظر گرفتن بخشی به عنوان بخش نظرات در سایت خبری
  • دسته‌بندی منظم اخبار
  • پاسخ دهی منظم به سوالات و نظرات کاربران وب سایت

سایت خبری چیست

در تعریف یک وب سایت خبری باید گفت سایت خبری سایت است که به صورت روزانه جدیدترین اخبار در موضوعات مختلف مانند اخبار اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، هنری و غیره در آن قرار گیرد.

طبیعتا موضوعی که در سایت‌های خبری بسیار حائز اهمیت است این است که این گونه وب سایت ها نیازمند یک پشتیبانی بسیار قوی هستند چرا که دائماً باید اخبار و مطالب آنها در بخش وبلاگ سایت به روز رسانی شود.

و یک تیم تولید محتوا و نویسندگان قدرتمند مورد نیاز است که با بخش‌های مدیریت وبسایت آشنایی داشته باشند و بتوانند به صورت روزانه محتوای وب سایت را آپدیت کنند.

جهت کسب اطالعات بیشتر می توانید مقاله سایت خبری چیست را مطالعه نمایید.

نمونه طراحی سایت خبری

در بخش زیر چند نمونه از نمونه کارهای شرکت دیجیتال مارکتینگ Atgo را می توانید مشاهده نمایید.

در صورتی که هر یک از این نمونه کار ها مورد توجه شما قرار گرفت می توانید با همکاران ما ارتباط برقرار نمایید تا یک کاتالوگ کامل از نمونه کارهای طراحی سایت خبری و امکانات آن در اختیار شما قرار دهند.

آموزش ساخت سایت خبری با وردپرس

در صورتی که علاقه مند هستید که وبسایت خبری خود را با کمک سیستم مدیریت محتوای وردپرس بسازید و نحوه مدیریت بخش‌های مختلف آن را یاد بگیرید پیشنهاد می‌کنیم که به صفحه آموزش طراحی وب سایت در سایت Atgo مراجعه نمایید.

که در این صفحه فیلم های آموزش ساخت سایت خبری رایگان در اختیار شما قرار داده شده است که می توانید با مشاهده این فیلم ها با آموزش ساخت سایت خبری به صورت رایگان و نحوه مدیریت بخش‌های مختلف آن آشنا شوید.

در این صفحه هم راه های ارتباطی مختلفی در نظر گرفته شده است تا در صورتی که شما نیاز به کمک و راهنمایی داشتید بتوانید از طریق این راه های ارتباطی با متخصصین شرکت Atgo ارتباط برقرار نمایید.

<< مقالات آموزشی مفید برای یادگیری بیشتر سئو و توسعه فردی >>

چگونه کامنت ها می تواند روی سئو وبسایت تاثیر گذار باشد

آموزش ساخت بک لینک رایگان

سئو تکنیکال چیست

سئو داخلی چیست

سئو خارجی چیست

مشاوره سئو رایگان

ابزارهای سئو

سئو مارکتینگ

استراتژی سئو

آموزش سئو

چگونه کارشناس سئو شویم

سوالات متداول سئو سایت

سئوکار کیست و چه وظایفی دارد ؟

اصول سئو در تولید محتوا

<< مقالات آموزشی مفید برای یادگیری بیشتر طراحی وب سایت و توسعه فردی >>

افزایش سرعت سایت وردپرس

آموزش افزونه wp-rocket

بهترین ابزارهای تست سرعت سایت

GTmetrix چیست

آموزش ساخت سایت چندزبانه

طراحی وب چیست

مسیر طراحی سایت

آموزش استفاده از نقشه گوگل در سایت

آموزش بکاپ گرفتن از سایت وردپرس

مدیر سایت کیست

تشخیص زبان برنامه نویسی سایت

حل مشکل ایندکس نشدن سایت در گوگل

آینده شغلی طراحی وب

افزونه ووکامرس چیست

آموزش اضافه کردن فونت به وب سایت

فونت چیست

گوگل میت چیست

اصول طراحی صفحه اول سایت فروشگاهی

منبع :

atgo.ir/طراحی-سایت-خبری/

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینها را هم ببینید
بسته
دکمه بازگشت به بالا