گاوصندوق

گاوصندوق زیر ویترینی طلا فروشی

همانطور که می دانید گاوصندوق مکانی امن برای نگهداری از داراییها، اسناد و مدارک و اشیای با ارزش شما هستند.

و تمامی مدلهای گاوصندوق باید دارای امنیت و قفل ضد سرقت مناسب باشند تا بتوانند از اسناد و مدارک و اموال شما به خوبی نگهداری کنند.

گاوصندوق های زیر ویترینی هم این ویژگی را در خود دارند و با استفاده از قفل دیجیتالی و ضد سرقت و بدنه فولادی محکم شما می‌توانید طلا و جواهرات خود را در آنها نگهداری کنید.

در صورتی که علاقه مند به خرید گاوصندوق های زیر ویترینی هستید می توانید این محصولات را از فروشگاه سیف کاوه (www.safekaveh.com) که نمایندگی اصلی عرضه و فروش انواع گاوصندوق زیر ویترینی در تهران می باشد خریداری نمایید.

برای خرید گاوصندوق با شماره ۰۲۱۵۵۶۲۵۰۸۶ تماس حاصل فرمایید، تا همکاران ما در زمینه خرید این محصول شما را راهنمایی کنند.

 قیمت گاوصندوق زیر ویترینی

قیمت مدل های مختلف گاوصندوق های زیر ویترینی می‌تواند به عوامل متعددی بستگی داشته باشد به عنوان مثال اینکه در ساخت گاوصندوق زیر ویترینی از چه نوع ورق های فولادی استفاده شده باشد.

همچنین وزن و ابعاد گاوصندوق زیر ویترینی هم می‌تواند در قیمت آن تاثیرگذار باشد.

طبیعتاً هر چقدر وزن گاوصندوق سنگین تر باشد قیمت آن نیز بالاتر می رود و هر چقدر وزن گاوصندوق سبک تر باشد قیمت آن کمتر محاسبه می شود البته در صورتی که در فرآیند ساخت گاوصندوق زیر ویترینی از ویژگی‌های مثل ویژگی واترپروف یا ضد آب بودن، قابلیت تحمل در برابر حرارت بسیار بالا، و استفاده از قفل های اثر انگشتی و هوشمند در درب گاوصندوق زیر ویترینی این عوامل هم جز عواملی هستند که می توانند بر قیمت گاوصندوق زیر ویترینی تاثیر گذار باشد.

شما میتوانید جهت استعلام قیمت انواع گاوصندوق های زیر ویترینی با شماره ۰۲۱۵۵۶۲۵۰۸۶ تماس بگیرید، تا همکاران ما در وب سایت www.safekaveh.com مشاوره لازم را جهت خرید این محصول به شما ارائه دهند.

گاوصندوق زیر ویترینی دست دوم

در صورتی که شما برای خرید گاوصندوق زیر ویترینی قصد دارید یک هزینه مناسب و مقرون به صرفه را در نظر بگیرید پیشنهاد ما به شما این است که با خرید گاوصندوق های زیر ویترینی دست دوم با کمترین هزینه این محصول را خریداری نمایید.

البته ممکن است این نگرانی برای شما به وجود آید که  محصولاتی مثل گاوصندوقهای زیر ویترینی دست دوم کیفیت مطلوب را نداشته باشند، اما برای رفع این نگرانی فروشگاه گاوصندوق طباطبایی این تضمین را به شما می‌دهد که تمامی محصولات خود از جمله گاوصندوق های زیر ویترینی دست دوم را نیز با ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش به شما ارائه می دهد.

گاوصندوق زیر ویترینی طلا فروشی

همانطور که در بخش قبلی گفته شد گاوصندوق های زیر ویترینی محصولاتی هستند که بیشتر در طلافروشی ها و مراکز عرضه طلا و جواهرات مورد استفاده قرار می گیرند.

این گاو صندوق متناسب با نیاز شما می توانند در ابعاد و با وزنهای مختلف ساخته شوند.

استفاده از ورق های فولادی مقاوم در اطراف درب گاوصندوق زیر ویترینی و استفاده از شبکه بندی میلگرد در بدنه و درب گاوصندوق زیر ویترینی و همچنین استفاده از سیستم ضد سرقت و قفل ایمن هم از ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول است که در فرآیند ساخت آن به کار گرفته شده است.

برای خرید گاوصندوق آسانسوری، که یکی از انواع ضد سرقت گاوصندوق های طلافروشی است با ما تماس بگیرد.

گاوصندوق زیر ویترینی کاوه

گاوصندوق زیر ویترینی کاوه یکی از محصولات پرطرفدار فروشگاه طباطبایی است که توسط شرکت گاوصندوق کاوه در بازار گاوصندوق عرضه شده است.

گاوصندوق زیر ویترینی کاوه دارای مقاومت بسیار بالا در برابر حرارت و آتش سوزی می باشد و همچنین دارای قفل دیجیتال و اثر انگشتی است که امنیت بالای این محصول را کاملا تضمین می کند.

برای خرید انواع مدل های سیف باکس زیر ویترینی و استعلام قیمت گاوصندوق کاوه با بهترین فروشگاه گاوصندق تهران تماس بگیرد. www.safekaveh.com

۰۲۱۵۵۶۲۵۰۸۶ – 09122084335

نمایندگی فروش گاوصندوق زیر ویترینی

فروشگاه گاوصندوق کاوه طباطبایی تنها نمایندگی اصلی فروش و عرضه انواع گاوصندوق زیر ویترینی در تهران است که این محصولات را با ۱۰ سال گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش به مشتریان خود ارائه می دهد.

جهت خرید گاوصندوق های زیر پوستی از نمایندگی اصلی گاوصندوق زیر ویترینی در تهران با شماره ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵ تماس حاصل فرمایید.

گاوصندوق زیر ویترینی با گارانتی معتبر

در فروشگاه گاوصندوق کاوه طباطبایی تمامی محصولات از جمله گاوصندوق های زیر ویترینی با ۱۰ سال گارانتی معتبر به همراه خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می شود، اما نکته بسیار مهمی که شما مشتریان باید حتماً به آن توجه داشته باشید این است که در زمان خرید از فروشگاه گاوصندوق طباطبایی برگه ضمانتنامه محصولات گاوصندوق زیر ویترینی به شما ارائه می شود که شما ملزم به نگهداری این برگه نزد خود هستید تا بتوانید از خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات استفاده نمایید.

همچنین شما می توانید گاوصندوق زیر ویترینی نسوز و ضد سرقت را هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی از فروشگاه طباطبایی خریداری نمایید، و قبل از خرید هم مشاوره رایگان را از کارشناسان گاوصندوق دریافت نمایید تا با کسب اطلاعات بیشتر بتوانید بهترین محصول را برای منزل و یا محل کار خود خریداری کنید.

انواع گاوصندوق زیر ویترینی

گاوصندوق زیر ویترینی دو درب
گاوصندوق زیر ویترینی آسانسوری
گاوصندوق زیر ویترینی سه درب

مشخصات گاوصندوق زیر ویترینی

گاوصندوق زیر ویترینی هم مانند سایر محصولات گاوصندوق دارای ویژگی های منحصر به فرد خود می باشد، که این ویژگی ها سبب شده که این محصولات دارای آمار فروش بسیار بالایی نسبت به سایر محصولات مشابه خود در بازار داشته باشند.

از جمله مهمترین ویژگی های گاوصندوق زیر ویترینی که در فرایند ساخت این محصول اعمال می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد، این ویژگی ها عبارتند از :

مجهز به سیستم ضدسرقت و حفاظت شده در مقابل برش

استفاده از ورق های فولادی مقاوم در اطراف درب

استفاده از شبکه بندی میلگرد در بدنه و درب

استفاده از سیستم ضد سرقت و قفل ایمنی

استفاده از فولاد ضد برش و ضد سوراخ در پشت قفل ها

استفاده از کلاف نبشی در قالب گاوصندوق

حفاظت کامل در برابر حوادثی از جمله سرقت، آتش سوزی، سیل، انفجار و غیره

البته همانطور که در جریان هستید امروزه محصولات مختلف از جمله انواع گاوصندوق ها در بازار هستند که شما باید حتماً هر محصولی را از نمایندگی اصلی آن خریداری نمایید چرا که متاسفانه محصولات فیک و تقلبی هم به وفور در بازار یافت می شود.

به همین دلیل است که ما به شما پیشنهاد می کنیم که انواع گاوصندوق زیر ویترینی را از نمایندگی اصلی آن در تهران خریداری نمایید تا هم محصول خریداری شده دارای گارانتی و ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش باشد و هم اینکه یاد شما از بابت کیفیت محصول آسوده باشد.

ویژگی های منحصر به فرد گاوصندوق زیر ویترینی

در این بخش می خواهیم برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد گاوصندوق زیر ویترینی را به شما ارائه دهیم تا خرید این محصول را با خیالی آسوده انجام دهید.

یعنی محصول از ورق‌های فولادی مقاوم به ضخامت ۱۰ میلیمتر استفاده شده است که ضد ضربه می باشد.

استفاده از بتن مسلح فرموله با آرماتور ۱۶ میلی متر هم یکی دیگر از نکات مهمی است که در فرایند ساخت محصول از آن استفاده می‌شود.

همچنین برای بالا بردن امنیت محصول از قفل هوشمند جهت قفل مجدد درب پس از ۱۲ ثانیه استفاده شده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول استفاده از سیستم ایمن جک پیچ جهت افزایش ایمنی به جای استفاده از سیستمهای غیر ایمن و غیر استاندارد است.

امکان ارسال SMS جهت پیشگیری از سرقت یا آتش سوزی در فروشگاه یکی دیگر از ویژگی های مهم این است که می‌توان از ویژگی‌های منحصر به فرده گاوصندوق زیر ویترینی نام برد.

جهت تضمین کامل ایمنی این گاوصندوق این محصول مجهز به قفل ایمنی دیجیتال ضد سرقت و هوشمند سارجنت آمریکا است.

کنترل از راه دور بسته شدن درب صندوق در زمان بسیار کوتاه و در زمان بروز حوادثی مانند سرقت آتش‌سوزی و غیر هم یکی دیگر از ویژگی های مهم این محصول است.

در صورتی که تصمیم قطعی خود را مبنی بر خرید گاوصندوق زیر ویترینی گرفته پیشنهاد می‌کنیم که با همکاران ما در فروشگاه گاوصندوق طباطبایی ارتباط برقرار نمایید تا کاتالوگ و اطلاعات کامل این محصول را در اختیار شما قرار دهند.

سخن پایانی

در نهایت امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد، لطفا درصورت نیاز به هرگونه راهنمایی در مورد گاوصندوق زیر ویترینی و یا گاوصندوق آسانسوری یا گاوصندوق طلافروشی در تهران، با مراجعه به وب سایت www.safekaveh.com و یا از طریق شماره های ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵ و ۰۲۱۵۵۶۲۵۰۸۶ با کارشناسان خبره گاوصندوق تماس بگیرید، تا راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند و پاسخ تمامی سئوال های شما را نیز ارائه دهند.

منبع :

www.farsnews.ir/news/14000804000494/گاوصندوق-زیر-ویترینی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینها را هم ببینید
بسته
دکمه بازگشت به بالا