بین الملل

میزان درامد از اینستاگرام

آیا واقعا میتوان از اینستاگرام درآمد کسب کرد؟

این سوال خیلی از افراد است که آیا واقعا میتوان از اینستاگرام پول دراورد ؟ یا این یک حقه است ؟

جواب اینه که بله میشود و این کاملا واقعی است

حرفه‌ای ها ماهی چند تومان درامد دارند؟

این سوال هم بیشتر افراد دوست دارند بدانند که درامد اینفلوئنسرها چقدر است؟

هزینه تبلیغ کردن پیج های دیگران برای هر استوری که چند ثانیه‌ای هم طول نمیکشد ۳ میلیون است.که این رنج قیمت با توجه به تعداد فالوورها و میزان محبوبیت شما تغییر میکند

اینارو گفتم که اطلاع داشته باشید ولی درامد از اینستاگرام به همین راحتی که فکر میکنید نیست
شما باید برای پیج تان تلاش کنید و فعالیت زیادی انجام دهید.

چگونه از اینستاگرام پول دربیاریم؟

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است که در آن همه‌ی اتفاقایی که فکرش را بکنید میتوانید در آن مشاهده کنید مثل انواع غذاهایی که دیگران میخورند یا حتی آموزش درست کردن غذاهای مختلفی که دوست دارید، آموزش انواع شیرینی جات، یا حتی معرفی کافه ها و پیدا کردن رستوران های خاصی که غذاهای خوبی دارند، آموزش زبان های انگلیسی، آهنگسازی، دیدن تیپ ها و لباس های خاص، خرید لباس، کفش، دیدن جشن ها و مهمونی های دیگران هرمسائل قشنگی که دوست دارید ببینید و بدانید در اینستاگرام وجود دارد که مردم برای این مسائل پول زیادی خرج میکنند برای همین میتوانید از اینستاگرام درآمد کسب کنید.

کاربران چگونه از اینستاگرام درامد کسب میکنند؟

صاحبان کسب و کار یا مغازه داران که قصد فروش جنسی را دارند میتوانند پیجی در اینستاگرام بزنند و به صورت رایگان از تبلیغات استفاده کنند و با گذاشتن عکس‌هایی از محصول و گذاشتن قیمت آنها، محصولات خود را معرفی کنند و به فروش برسانند.
بعد از اینکه اجناس خود را معرفی کردند باید دنبال فالوورهای مرتبط خود باشید تا بازدیدهای پیجتان را بالا ببرید تا بتوانید با تبلیغ کردن پیج های دیگران به درامد در اینستاگرام برسید.
برندسازی کردن هم یکی دیگراز روش های کسب درامد از اینستاگرام است که افراد فقط با معرفی خود و کیفیت اجناس خود میتوانند مشتری را به سمت وبسایت یا فروشگاه اصلی خود هدایت کنند.
یک موضوع جالبی که وجود دارد در اینستاگرام شما میتوانید دلالی کنید ? فالور یا حتی پیج خرید و فروش کنید به این صورت که با روش های مختلف فالوور جمع کنید و با جلب اعتماد مردم در اینستاگرام تبلیغات کنید و به درامد در اینستاگرام برسید.

به هر حال شما برای بیشتر دیده شدن باید فالوورهای زیادی را جذب کنید تا بتوانید به درامدی که میخواهید برسید که ما به شما دراین زمینه کمک خواهیم کرد تا هر چه زودتر به هدف و درامدی که مد نظر دارید برسید و پیشرفت کنید پس روش هایی که میگیم انجام بدید:

بهینه کردن پروفایل اینستاگرام

پروفایل اینستاگرام اولین قسمتی است که کاربران هنگام اشنا شدن با پیج شما می‌بینند. پروفایل شما باید بسیار جذاب و منحصر بفرد باشد.

برای جذاب‌تر شدن پروفایل اینستاگرام باید عکسی زیبا برای تصویر نمایه انتخاب کنید. همچنین نام کاربری یا آیدی شما باید به راحتی در ذهن مخاطب بنشیند و به آسانی قابل سرچ باشد.

هم‌چنین از تاثیر بیو اینستاگرام برای جذب مخاطب غافل نشوید. اگر در زمینه انتخاب بیو جذاب برای اینستاگرام خود نیاز به راهنمایی دارید مطالعه مقاله متن بیو اینستاگرام خاص را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی اینستاگرام در سایت

در روش اول اگر شما سایتی دارید باید در آن اینستاگرام خود را معرفی کنید و در قسمت فوتر سایت یا حتی کناره های سایت ایکون اینستاگرام را گذاشته تا افراد به راحتی بتوانند شما را پیدا کنند و همان طور که سایت شما را دنبال میکنند بتوانند پیج اینستاگرام شما را نیز دنبال کنند.

پیج اینستاگرام خود را در شبکه های اجتماعی دیگر تبلیغ کنید

روش دوم این است که در شبکه های اجتماعی دیگر هم مانند یوتویوب، توییتر، ردیت و یا اپارات ادرس اینستاگرام خود را منتشر کنید تا مردم اعتماد بیشتری به شما کنند.

برند سازی برای پیج اینستاگرام

روش سوم برند سازی کنید به این صورت که میتوانید اینستاگرام خود را به سایت خود متصل کنید تا ارتباط قوی تری با کاربران برقرار کنید

تگ کردن افراد

روش چهارم تگ کردن است که شما وقتی عکس یا فیلمی را پست میکنید میتوانید دوستان خود را تگ کنید که با این کار عکس شما در صفحه ی آنها هم دیده میشود و بازدید پیج شما زیاد میشود و در نتیجه فالوورها بالا میروند.

نوشتن کپشن مناسب برای پست اینستاگرام

روش پنجم این است که برای مطالب خود حتما کپشن مناسب بنویسد و برای هر عکس و فیلم خود حتما توضیح ساده و مناسبی زیر عکس هاس خود بیاورید تا بتوانید بیشتر با فالوورهای خود ارتباط دوستی برقرار کنید.

بهتون پیشنهاد میکنیم مقاله آموزش تولید محتوا برای شبکه‌های اجتماعی را مطالعه کنید.

استفاده از هشتک های هدفمند

روش ششم از هشتگ ها استفاده کنید اینستاگرام این امکان را به شما میدهد تا به صورت کلی از راه هشتگ ها جستجو کنید تا بتوانید مطلبی که میخواهید پیداکنید.هشتگ ها به این گونه هستند که کلمه مورد نظر را بعد از (مربع) # تایپ کنید.

استفاده از عکس و رسانه در پست اینستاگرام

روش هفتم این است که در اینستاگرام بیشتر از عکس استفاده کنید و مفهوم را برسانید زیرا کاربران معمولا حوصله خواندن مطالب را ندارند.

پاسخ به کامنت ها و دایرکت ها

روش هشتم که روش مهمی در همه‌ی کسب و کارهای اینترنتی هستش تعامل با کاربران است که حتما باید جواب کامنت ها و دایرکت های کاربران را بدهید که با این کار میتوانید با بررسی نظرات و پیشنهادات کاربران محتوای مناسب تری را تولید کنید.

استفاده از محتوای با کیفیت در پست اینستاگرام

روش نهم از فیلم ها و تصاویر با کیفیت استفاده کنید که نور کافی، کادر بندی درست و ویدئوهایی با حجم کم تولید کنید.

پست عکس های واقعی و طبیعی در اینستاگرام

روش دهم از عکس های واقعی استفاده کنید یعنی در عکسهایتان از فیلترها استفاده نکنید تا طبیعی تر باشند شاید برایتان جالب باشد که بدانید عکس هایی با فیلترهای زیاد لایک کمتری میخورند.

استفاده از هویت واقعی در اینستاگرام

روش یازدهم داشتن هویت واقعی است که در آن نباید از اسم های شناخته نشده و اسامی مستعار استفاده کرد البته اگر سایت یا فروشگاهی دارید که اسم برندتان هم است میتوانید از آن نام استفاده کنید که اگر اینطور نیست از یک اسم مثلا نام خودتان برای جلب اعتماد کاربران استفاده کنید.

فالو کردن پیج های مرتبط

روش دوازدهم این است که برای اینکه خودتان را به دیگران معرفی کنید اول شما دنبال کننده باشید و دیگران را فالو کنید و افرادی را فالو کنید که از نظر کاری و فکری به شما نزدیکتر از سایر کاربران باشند.

زمانبندی انتشار پست در اینستاگرام

روش سیزدهم این است که حتما حتما زمانبندی درست منظمی برای آپدیت کردن پست های خود داشته باشید با چند بار پست گذاشتن متوجه میشوید که چه زمانی بیشترین لایک و کامنت را میگیرید که این به معنی این است که کاربران در آن زمان آنلاین هستند وشما را مشاهده خواهند کرد.

انتشار پست آموزشی در اینستاگرام

روش چهاردهم از مطالبی که آموزشی هستند و کاربران را سرگرم میکنند در پست های خود به کار ببرید مانند عکس نوشته ها یا تصاویر خنده دار یا عکس های کوچک بهم چسبیده که مطلب خاصی را آموزش میدهند
روزهای مختلف را جشن بگیرید مانند روز جهانی کودکان، روز دانشجو و …
و مسائلی که مردم به آنها اهمیت میدهند این کارها باعث میشود تا بتوانید با مردم ارتباط و رفتار موازی داشته باشید.

برگزاری مسابقه در پیج اینستاگرام

روش پانزدهم این است که مسابقه بگذارید و کمپین راه بیندازید از کاربران بخواهید دیگران را در کامنت شما تگ کنند تا بیشتر دیده شوید.

استفاده از ربات های اینستاگرامی

روش شانزدهم از سایت هایی استفاده کنید که به طور خودکار پست میگذارند و صفحه ی شما را در اینستاگرام آپدیت میکنند که در لینکدین، توییتر هم میتوان این برنامه هارا را فعال کرد البته اینستاگرام در اپدیت های خود اتصال به فیس بوک را فعال کرده است. که استفاده از این سایت ها را پیشنهاد نمیکنیم زیرا حالت خشک و رباتی واری به پیج میدهد.

در اینستاگرام پیج هدفمند داشته باشید

روش هفدهم این است که پیجی خلاق و پرازانگیزه داشته باشید تا کاربران مجاب شوند که همیشه پیج شما را دنبال کنند.

همچنین بهتون پیشنهاد میکنیم مقاله روش های افزایش فالوور اینستاگرام رو بخوانید.

تبلیغات در اینستاگرام

اول این که شما باید قبل از اینکه تبلیغات طولانی و گسترده ای انجام دهید پیج های مختلف را بررسی کنید و متوجه بشید که کدام یکی از آن پیج ها بازخورد بیشتری دارد و حتی میتوانید از چند اینفلوئنسر بپرسید که هزینه پست گذاشتن طولانی مدت برای شما چقدر است؟ تا در آخر بتوانید بهترین شخص را پیدا کنید.

اگر اینو بدونی خیلی راحت پولسازترین حوزه کاری رو انتخاب میکنی

اگر میخواهی توی اینستاگرام کسب و کاری راه بندازی اما هنوز نمیدونی چی خوبه

بزار یک موضوع خیلی مهم بهت بگم که اگر بدونی حتما بهترین انتخابت رو خواهی کرد

کسب و کاری راه بنداز که مخاطبش خانم ها باشند

حتما میپرسی چرا؟

اولین نکته اینه که خانم ها عاشق خرید کردن هستند، پس اگر قراره محصولی بفروشی بهتره مرتبط با خانم ها باشه

سیبیلوها اصولا خیلی عاشق خرید کردن نیستند و توی بازار هم سر خانم ها نق میزنن که زودتر بگردیم خونه خسته شدم!

منم بعضی وقتا نق میزنم و از همینجا از خانومم معذرت میخوام

دومین نکته اینه که خانم ها نسبت به آقایون اجتماعی تر هستند و به همین دلیل حتی توی اینستاگرام هم فعالت تر هستند

سومین نکته هم اینه که چون خانم ها خوب خرید میکنند

پیج هایی هم که محتواشون دخترونه هست یا با خانم ها ارتباط داره نرخ تبلیغاتشون هم بالاتره

پیجتو میترکونم ازت پول میگیرم

یک عده هم هستند که پیجتون رو براتون میترکونن و ازتون پول میگیرن!

پیجمو میترکونن؟ یعنی چی؟

هیچی بابا، نگران نشو

منظورم اینه که ادمین پیجت میشن و بهت کمک میکنن تا پیجت رشد کنه

فالوورهات زیاد بشن، درآمد پیجت بیشتر بشه، حتی محتوا برات تولید میکنند و در عوض ازت پول میگیرن

اما درآمد این کار چه قدر هست؟

توی اینترنت یک سرچ کنید متوجه میشید که یک ادمین معمولی حداقل ماهی ۱ میلیون تومان از هر پیجی میگیره

تا روزی یک عدد پست، سه تا استوری و ۱۰۰ نفر رو برات فالو و آنفالو کنه!

اما ادمین های حرفه ای بابت خدمات حرفه ای تر ماهی ۵ میلیون تومان به بالا میگیرند

حالا یک ادمین معمولی حداقل با ۳ الی ۴ تا پیج همزمان کار میکنه اما یک ادمین حرفه ای ماهانه با حداقل ۲ تا پیج کار میکنه

تفاوت ادمین معمولی اینه که هر کار کنه نهایتا ماهی ۵ میلیون درآمد داره اما ادمین حرفه ای

با همون دو تا کار در ماه میتونه ۱۰ تا ۲۰ میلیون هم در بیاره

اینم باید بدونی که

پیج هایی هستند که محصول یا خدمات میفروشند

این دسته از کسب و کارها با توجه به بازار هدف و محصولی که دارند

نوع استراتژی فروش و تبلیغاتی که دارند درآمد های به مراتب بالاتری دارند و به راحتی درآمد های ۸ تا ۹ رقمی را تجربه می کنند

حالا بشین و بگو نمیشه از اینستاگرام درآمد داشت

بقیه هم توی دلشون بهت میخندن، میگن تو درست میگی

بهتره شما وارد نشی تا ما راحت تر پول در بیاریم

میزان درامد ماهیانه از اینستاگرام


درآمد های متفاوتی می‌توان به صورت ماهیانه از اینستاگرام به دست آورد. ممکن است موفق به کسب هیچگونه درآمدی نشوید و در مقابل این حالت، افرادی هستند که ماهانه حدود یک میلیارد تومان از اینستاگرام درآمد کسب می‌کنند.

با توجه به گستردگی حجم درامد های کسب شده از اینستاگرام نمی‌توان مبلغی به عنوان میانگین میزان درآمد ماهیانه از اینستاگرام تعیین کرد.

عوامل مختلفی در تعیین درامد یک فرد از اینستاگرام تاثیر می‌گذارند که در ادامه به بررسی آن ها می‌پردازیم.

پردرآمدهای اینستاگرام

افراد مختلفی هستند که در اینستاگرام به کسب درآمد مشغولند و می‌توان آن ها را در دسته های متعدد جای داد.
در این مقاله به بررسی دسته بندی افرادی پرداخته ایم که با تولید محتوا از اینستاگرام درامد کسب می‌کنند. در واقع کسب درامد از پیج های فروشگاهی اینستاگرام موضوع دیگری است که جدا از مباحث این مقاله است.

درآمد شاخ های اینستا

شاخ های اینستا با اینفلوئنسر ها فرق دارند!
اصولا این عبارت معمولا برای افرادی به کار می‌روند که هنر خاصی برای ارائه کردن ندارند و صرفا با ارائه محتوا های سخیف و بیهوده، موفق به جذب فالوور بالا شده اند . اکثر این افراد با اقداماتی مانند عمل های زیبایی فراوان و ظاهر های عجیب و غریب توانسته اند توجه افراد را جلب کنند که از میان آن ها می‌توان به افرادی مانند «سحر تبر» اشاره کرد.

بسیاری از افراد معروف اینستاگرام درآمدشان از طریق اینستاگرام است . بعضی از شاخ های اینستا از طریق تبلیغات و به دلیل داشتن بازدید بالا در اکانت اینستاگرامشان کسب درامد می کنند.

به طور مثال با گرفتن تبلیغاتی از جمله تبلیغات لباس و یا محصولات آرایشی و بهداشتی و تبلیغ کردن برند های مختلف یک مبلغ مشخصی را میگیرند.

کسانی مانند دنیا جهان بخت نیز با استفاده از جذب مخاطب در اینستاگرام آن ها را به دام سایت های بت و شرط بندی انداخته و از این راه درآمد کسب می‌نمایند که بهتر است از فالو و دنبال کردن این افراد خودداری کنید تا از محتویات پوچ، هدر رفتن وقت و پول خود جلوگیری نمایید.

اینستاگرام همواره آپدیت های جدیدی در رابطه با اینستاگرام و نحوه کسب درامد از اینستاگرام به کاربران ارائه کرده است .جدیدترین آپدیت های اینستاگرام را در مقاله همه چیز درباره قابلیت جدید اینستاگرام دنبال کنید !

درامد اینفلوئنسرهای ایرانی

اینفلوئنسر در معنای لغوی کسی است که شخصیتی تاثیر گذار دارد. اینفلوئنسر های اینستاگرام نیز با تاثیر گذاری روی انتخاب مردم، با تبلیغ یک محصول می توانند باعث بالا رفتن فروش آن شوند. بسیاری از کمپانی ها و شرکت های تولیدی یا پیج های فروشگاهی درمقابل یک استوری این افراد حاضرند هزینه های میلیون بپردازند. درامد این افراد بسته به تعداد فالوور، تعداد استوری های تبلیغاتی و میزان نفوذ آن ها در میان مردم بستگی دارد.

به طور کلی می‌توان اینفلوئنسر ها را به دسته های مختلف مانند واینر ها، بلاگر ها و سلبریتی ها تقسیم کرد.

درآمد واینر های اینستاگرام

واینر به شخصی گفته می‌شود که مخاطبان پیج خود را از طریق تولید محتوای طنز به دست آورده است. چیزی که امروزه مردم حاضرند تمام هزینه های خود را خرج آن بکنند حس خوب است و حس مثبت همیشه خریدار دارد.

واینر های اینستاگرام با تولید محتوای طنز علاوه بر ایجاد حس مثبت در میان مردم می‌توانند درامد خوبی را نیز از این راه کسب نمایند.
درآمد واینر ها نیز با توجه به تعداد استوری ها و مخاطبین آن ها متفاوت است.
از میان واینر های موفق اینستاگرام می‌تواند به میلاد قاسمی خواه و هومن ایران منش اشاره داشت.

میزان درامد ماهیانه از اینستاگرام


درآمد های متفاوتی می‌توان به صورت ماهیانه از اینستاگرام به دست آورد. ممکن است موفق به کسب هیچگونه درآمدی نشوید و در مقابل این حالت، افرادی هستند که ماهانه حدود یک میلیارد تومان از اینستاگرام درآمد کسب می‌کنند.

با توجه به گستردگی حجم درامد های کسب شده از اینستاگرام نمی‌توان مبلغی به عنوان میانگین میزان درآمد ماهیانه از اینستاگرام تعیین کرد.

عوامل مختلفی در تعیین درامد یک فرد از اینستاگرام تاثیر می‌گذارند که در ادامه به بررسی آن ها می‌پردازیم.

پردرآمدهای اینستاگرام

افراد مختلفی هستند که در اینستاگرام به کسب درآمد مشغولند و می‌توان آن ها را در دسته های متعدد جای داد.
در این مقاله به بررسی دسته بندی افرادی پرداخته ایم که با تولید محتوا از اینستاگرام درامد کسب می‌کنند. در واقع کسب درامد از پیج های فروشگاهی اینستاگرام موضوع دیگری است که جدا از مباحث این مقاله است.

درآمد شاخ های اینستا

شاخ های اینستا با اینفلوئنسر ها فرق دارند!
اصولا این عبارت معمولا برای افرادی به کار می‌روند که هنر خاصی برای ارائه کردن ندارند و صرفا با ارائه محتوا های سخیف و بیهوده، موفق به جذب فالوور بالا شده اند . اکثر این افراد با اقداماتی مانند عمل های زیبایی فراوان و ظاهر های عجیب و غریب توانسته اند توجه افراد را جلب کنند که از میان آن ها می‌توان به افرادی مانند «سحر تبر» اشاره کرد.

بسیاری از افراد معروف اینستاگرام درآمدشان از طریق اینستاگرام است . بعضی از شاخ های اینستا از طریق تبلیغات و به دلیل داشتن بازدید بالا در اکانت اینستاگرامشان کسب درامد می کنند.

به طور مثال با گرفتن تبلیغاتی از جمله تبلیغات لباس و یا محصولات آرایشی و بهداشتی و تبلیغ کردن برند های مختلف یک مبلغ مشخصی را میگیرند.

کسانی مانند دنیا جهان بخت نیز با استفاده از جذب مخاطب در اینستاگرام آن ها را به دام سایت های بت و شرط بندی انداخته و از این راه درآمد کسب می‌نمایند که بهتر است از فالو و دنبال کردن این افراد خودداری کنید تا از محتویات پوچ، هدر رفتن وقت و پول خود جلوگیری نمایید.

اینستاگرام همواره آپدیت های جدیدی در رابطه با اینستاگرام و نحوه کسب درامد از اینستاگرام به کاربران ارائه کرده است .جدیدترین آپدیت های اینستاگرام را در مقاله همه چیز درباره قابلیت جدید اینستاگرام دنبال کنید !

درامد اینفلوئنسرهای ایرانی

اینفلوئنسر در معنای لغوی کسی است که شخصیتی تاثیر گذار دارد. اینفلوئنسر های اینستاگرام نیز با تاثیر گذاری روی انتخاب مردم، با تبلیغ یک محصول می توانند باعث بالا رفتن فروش آن شوند. بسیاری از کمپانی ها و شرکت های تولیدی یا پیج های فروشگاهی درمقابل یک استوری این افراد حاضرند هزینه های میلیون بپردازند. درامد این افراد بسته به تعداد فالوور، تعداد استوری های تبلیغاتی و میزان نفوذ آن ها در میان مردم بستگی دارد.

به طور کلی می‌توان اینفلوئنسر ها را به دسته های مختلف مانند واینر ها، بلاگر ها و سلبریتی ها تقسیم کرد.

درآمد واینر های اینستاگرام

واینر به شخصی گفته می‌شود که مخاطبان پیج خود را از طریق تولید محتوای طنز به دست آورده است. چیزی که امروزه مردم حاضرند تمام هزینه های خود را خرج آن بکنند حس خوب است و حس مثبت همیشه خریدار دارد.

واینر های اینستاگرام با تولید محتوای طنز علاوه بر ایجاد حس مثبت در میان مردم می‌توانند درامد خوبی را نیز از این راه کسب نمایند.
درآمد واینر ها نیز با توجه به تعداد استوری ها و مخاطبین آن ها متفاوت است.
از میان واینر های موفق اینستاگرام می‌تواند به میلاد قاسمی خواه و هومن ایران منش اشاره داشت.

منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینها را هم ببینید
بسته
دکمه بازگشت به بالا